plblaster200 schreef:ok met kopje laten vlakken wat is dat precies
andere cilinder en zuiger snap ik nog maar kop vlakken ken ik niet
kan je zoiets bv zelf ?????
en kun je eens concreet antwoord geven op deze vraag
alleen andere uitlaat en sproeier plus kn filter
is het het geld waard merk je wel degelijk verschil
want cilinder zou dan voor de toekomst zijn en kan ik uitlaat enzo alvast doen
Van de kop halen ze een paar 10den van een mm af voor betere compressie.
Een nieuwe cilinder moet ge niet kopen, het is beter en goedkoper u originele cilinder te laten bewerken..
Een nieuwe boring, en de poorten laten vergroten voor betere prestaties. Wat ge ook kunt doen (dit heb ik ook gedaan) is een overmaat laten boren en een vitos superstock piston erin. Vitos superstock pistons, zijn Wiseco pistons met grotere uitlaatpoorten. Deze worden gebruikt bij een standaard, niet gepoorte cilinder.
Qua uitlaat zou gaat ge een mid range moeten zoeken voor u doeleinden. Ebay is een paradijs daarvoor
Ct racing, pro circuit, DMC, Paul Turner
En natuurlijk een degelijk filterke...
Ik las ook dat ge gaten had geboord in u luchtfilterdeksel? Dan MOET ge opnieuw afstellen... Als die te arm loop, loopt hij in vele gevallen beter (net voor een vastloper) Weiniger olie is betere verbranding, maar dat is dus slecht voor u smering.