Pagina 4 van 12
Re: yahama blaster 2000
Geplaatst: do 24 mei, 2012 21:18
door bonzaiking
plblaster200 schreef:precies dat is wat ik heb gedaan overmaatse bout erin gedraaid en klem er op tyrap voor en op de bout aan het frame vast
dus maakt niet veel uit of het een toomy is of een goedkopere variant
aan hoeveel meer power moet ik dan denken met acceleratie en top speed
laat ik het zo zeggen zonder een snelle uitlaat kan je doen wat je wilt maar loopt hij nooit geen streep beter
met een snelle uitlaat loopt hij een stuk beter alleen de poorten blijven het zelfde wil je echt power moet je met je cilinder aan de gang
Re: yahama blaster 2000
Geplaatst: do 24 mei, 2012 21:21
door plblaster200
ja ok dat snap ik dan zou ik naar grotere cilinder moeten spreekt voor zich
marmet een snelle uitlaat loopt ie zeker al wel beter dan
Re: yahama blaster 2000
Geplaatst: do 24 mei, 2012 21:25
door bonzaiking
plblaster200 schreef:ja ok dat snap ik dan zou ik naar grotere cilinder moeten spreekt voor zich
marmet een snelle uitlaat loopt ie zeker al wel beter dan
ik zou zoizo het kopje iets laten vlakken je kan ook de cilinder laten tunen
Re: yahama blaster 2000
Geplaatst: do 24 mei, 2012 21:37
door plblaster200
ok met kopje laten vlakken wat is dat precies
andere cilinder en zuiger snap ik nog maar kop vlakken ken ik niet
kan je zoiets bv zelf ?????
en kun je eens concreet antwoord geven op deze vraag
alleen andere uitlaat en sproeier plus kn filter
is het het geld waard merk je wel degelijk verschil
want cilinder zou dan voor de toekomst zijn en kan ik uitlaat enzo alvast doen
Re: yahama blaster 2000
Geplaatst: do 24 mei, 2012 21:41
door blaster85
Kopje vlakken is volgensmij compressie verhogen dus meer power
En die filter en uitlaat zijn het waard al zeg ik het zelf dat maakt het blok gewoon wat meer wakker
Re: yahama blaster 2000
Geplaatst: do 24 mei, 2012 21:42
door plblaster200
http://img94.imageshack.us/img94/1791/bandeng.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img806.imageshack.us/img806/2707/nerfbars.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
de banden komen er dit weekend op foto volgt als ze er op zitten
en nerf bars eind juni denk ik
Re: yahama blaster 2000
Geplaatst: do 24 mei, 2012 21:46
door blaster85
Mooie nerfbars en bandjes
Re: yahama blaster 2000
Geplaatst: do 24 mei, 2012 21:48
door plblaster200
dank u dank u mijn dank is groot voor het compliment
want vind ik namelijk zelf ook hahah
Re: yahama blaster 2000
Geplaatst: do 24 mei, 2012 22:04
door bonzaiking
hey die bandjes heb ik ook nog liggen mij is verteld dat die echt heel goed zijn en slijten ook bijna niet armstrong toch?
Re: yahama blaster 2000
Geplaatst: do 24 mei, 2012 22:08
door blaster85
Laat maar horen als ze goed bevallen
Re: yahama blaster 2000
Geplaatst: do 24 mei, 2012 22:11
door bonzaiking
blaster85 schreef:Laat maar horen als ze goed bevallen
je mag ze wel een keer testen zitten al om een blaster velg bij mij
Re: yahama blaster 2000
Geplaatst: do 24 mei, 2012 22:13
door blaster85
bonzaiking schreef:blaster85 schreef:Laat maar horen als ze goed bevallen
je mag ze wel een keer testen zitten al om een blaster velg bij mij
haha neem ze maar mee als jouw cross blaster af is dan kan je het zelf ook voelen
Re: yahama blaster 2000
Geplaatst: vr 25 mei, 2012 07:02
door plblaster200
zijn zedker goede banden heb ze op vorige quad ook gehad
Re: yahama blaster 2000
Geplaatst: vr 25 mei, 2012 07:10
door blaster85
Wat voor quad had je hiervoor dan?
Re: yahama blaster 2000
Geplaatst: vr 25 mei, 2012 08:12
door JdmhatchR
plblaster200 schreef:ok met kopje laten vlakken wat is dat precies
andere cilinder en zuiger snap ik nog maar kop vlakken ken ik niet
kan je zoiets bv zelf ?????
en kun je eens concreet antwoord geven op deze vraag
alleen andere uitlaat en sproeier plus kn filter
is het het geld waard merk je wel degelijk verschil
want cilinder zou dan voor de toekomst zijn en kan ik uitlaat enzo alvast doen
Van de kop halen ze een paar 10den van een mm af voor betere compressie.
Een nieuwe cilinder moet ge niet kopen, het is beter en goedkoper u originele cilinder te laten bewerken..
Een nieuwe boring, en de poorten laten vergroten voor betere prestaties. Wat ge ook kunt doen (dit heb ik ook gedaan) is een overmaat laten boren en een vitos superstock piston erin. Vitos superstock pistons, zijn Wiseco pistons met grotere uitlaatpoorten. Deze worden gebruikt bij een standaard, niet gepoorte cilinder.
Qua uitlaat zou gaat ge een mid range moeten zoeken voor u doeleinden. Ebay is een paradijs daarvoor
Ct racing, pro circuit, DMC, Paul Turner
En natuurlijk een degelijk filterke...
Ik las ook dat ge gaten had geboord in u luchtfilterdeksel? Dan MOET ge opnieuw afstellen... Als die te arm loop, loopt hij in vele gevallen beter (net voor een vastloper) Weiniger olie is betere verbranding, maar dat is dus slecht voor u smering.