Pagina 4 van 9
Re: Barossaki
Geplaatst: do 14 feb, 2013 23:14
door cor
hoi
kappen spuiten kan wel mits je juiste spullen gebruikt
of laten doen maar daar hangt een prijskaartje aan
verder word het een mooi ding
Re: Barossaki
Geplaatst: wo 20 feb, 2013 21:15
door Sram
Thanks Cor .Laten doen heb ik een hekel aan
en kunstof kun je inderdaad spuiten. Maar ik had geleze dat alleen bij de barossa een soort olie in het plastic zat en dat het daarom niet hechte ook niet met kunstof primer Maar ik denk dat ik gewoon ff een proefstukje maak. Weten we dat ook gelijk.
Re: Barossaki
Geplaatst: wo 20 feb, 2013 21:21
door Brammes
anders kan je plasti dippen
Re: Barossaki
Geplaatst: wo 20 feb, 2013 21:33
door dave88
Heb je er nooit aan gedacht om er plastic van een andere quad op te maken?
Re: Barossaki
Geplaatst: wo 20 feb, 2013 21:42
door Jason McCoy
Of wrappen. Dat vind ik dat t beste resultaat geeft
Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
Re: Barossaki
Geplaatst: wo 20 feb, 2013 22:07
door Sram
Dat zijn dus allemaal dingen die door mijn gedachte zijn gegaan maar nog steeds geen keuze kunnen maken. Dat plasti dip is ook mooi metal gun nog wat. Ziet er gelikt uit. En andere kappen van een andere quad ook een idee maar kost ook wat om een complete set te kopen
Re: Barossaki
Geplaatst: za 23 mar, 2013 17:50
door Jason McCoy
Hoe staat t met de vorderingen?
Re: Barossaki
Geplaatst: di 30 apr, 2013 18:04
door Sram
Re: Barossaki
Geplaatst: vr 03 mei, 2013 20:33
door Sram
en het hart is geboren. :lol:plus gelijk een bredere as
het schiet al op
Re: Barossaki
Geplaatst: vr 03 mei, 2013 21:33
door Sram
Frame is dus ook al terug.
Re: Barossaki
Geplaatst: za 04 mei, 2013 06:04
door ACC
mooi project zeer zeker
maar ben je niet bang dat de quad op hoge snelheid wat nerveus zich zal gedragen
dan bedoel ik het stuurgedrag
heb zelf het hele stuurinrichting aangepast
nu kan ik als ik 160 ga rustig me handen van het stuur laten zonder dat ik bang hoef te zijn gaat gewoon kaarsrecht
stuurt wel wat zwaarder door dat ik de hoek heb veranderd van de stuurstang
maar het bevalt me zeer zeker gezien het resultaat
Re: Barossaki
Geplaatst: za 04 mei, 2013 09:47
door Sram
160
aaaaaaaaa denk dat ik niet harder wil gaan dan +-110 vind ik hard zat. Ik ben evil knievel niet .haha. Ben nog steeds hertellende van mijn ongeluk van verleden jaar. Dus kijk wel uit
Maar any way wat heb je aan de stuurstang gedaan naar voor of naar achter.
Re: Barossaki
Geplaatst: za 04 mei, 2013 10:52
door ACC
Sram schreef:160
aaaaaaaaa denk dat ik niet harder wil gaan dan +-110 vind ik hard zat. Ik ben evil knievel niet .haha. Ben nog steeds hertellende van mijn ongeluk van verleden jaar. Dus kijk wel uit
Maar any way wat heb je aan de stuurstang gedaan naar voor of naar achter.
weet niet hoe het er bij jou er uit ziet
bij mij zat het haaks op me wiel de stuurstangen dus
staat nu zo een 10 a 12 graden naar achter om zeker te weten moet ik de tekeningen na kijken
dus als je op je zit quad ziet het er uit als een brede v of bijna platte v
de stang waar me stuur op zit heb ik ook moeten veranderen omdat de stuurstangen aan de voorkant zaten
nu aan de achterkant (lengte ook aangepast )
nu als ik een met 100 met een wiel over iets heen ga merk ik bijna niets
eerst ging ik bijna van de weg af
er is een formule voor dit te kunnen uitrekenen
je mag wel een keer komen kijken als je wil
hoe ik het gedaan heb en het zelf kopiëren
je mag zelfs een stukje rijden om een indruk te krijgen wat voor mod dit is
en dan kan je voor je zelf kiezen wat je wil
denk wel met die kawa dat je makkelijk 160 moet halen
wel beter een motor blok weinig sleutelen veel rijden
met 10.000 km eens een keer de olie vervangen
gaat je wel veel kosten aan banden door het vele rijden
Re: Barossaki
Geplaatst: za 04 mei, 2013 11:29
door bonzaiking
gaat lekker hier
word een mooi ding ik zou de armen lekker laten zoals ze zijn ik heb ze ook op mn blaster zitten
stuurt prima gewoon sporing goed afstellen en gaan met die zwarte banaan
Re: Barossaki
Geplaatst: za 04 mei, 2013 11:56
door Jason McCoy
ACC bedoelt zn a armen en niet zn stuurstang.
Hij heeft meet uitloop gecreerd
Verschil is echter wel dat de basis van acc chinees is en van jou niet.
De Barossa hoef je niks aan te passen aan je ophanging omdat dit van nature al helemaal goed staat.