Pagina 4 van 7

Re: ruytingske: Ltr 450

Geplaatst: wo 03 apr, 2013 19:04
door bizon450
idd bij een autoshop ofzow kan je dat kopen, je hebt er al een voor 22€ :)
je draaid je bougie er uit, draaid de compressiemeter in het gas van de bougie, je geeft volgas, en blijft starten tot het wijzertje van de meter niet meer stijgt. dan kan je je compressie afleze in bar en/of psi
word snel duidelijker als je het hebt

Re: ruytingske: Ltr 450

Geplaatst: wo 03 apr, 2013 19:38
door ruytingske
bizon450 schreef:idd bij een autoshop ofzow kan je dat kopen, je hebt er al een voor 22€ :)
je draaid je bougie er uit, draaid de compressiemeter in het gas van de bougie, je geeft volgas, en blijft starten tot het wijzertje van de meter niet meer stijgt. dan kan je je compressie afleze in bar en/of psi
word snel duidelijker als je het hebt
klink leuk, maar heb je ooit al eens een suzuki onderhande gehad? :p moet je best wel veel voor los doen vooraleer je aan de bougie bent xd

Re: ruytingske: Ltr 450

Geplaatst: do 04 apr, 2013 10:25
door -Laurens-
Ja da's waar, die van Suzuki kunnen hun bougie's goed verstoppen! Maar liever dat dan je hele blok naar de kl*te te rijden, toch? :)

Re: ruytingske: Ltr 450

Geplaatst: do 04 apr, 2013 11:04
door Belgian Pro
Bij die kawa 450 van mij is dat ook nie simpel ze... Plastiek van de zijkanten moeten los en de benzine tank moet er ook af :roll: Ok, het is wel allemaal los op 5min :afgestudeerd:

Re: ruytingske: Ltr 450

Geplaatst: do 04 apr, 2013 15:11
door ruytingske
-Laurens- schreef:Ja da's waar, die van Suzuki kunnen hun bougie's goed verstoppen! Maar liever dat dan je hele blok naar de kl*te te rijden, toch? :)
das juist :p

Re: ruytingske: Ltr 450

Geplaatst: do 04 apr, 2013 15:13
door ruytingske
Belgian Pro schreef:Bij die kawa 450 van mij is dat ook nie simpel ze... Plastiek van de zijkanten moeten los en de benzine tank moet er ook af :roll: Ok, het is wel allemaal los op 5min :afgestudeerd:
hehe ik en menne kameraad zijn egt een hele week savonds bezig geweest voor de blok eronderuit te doen :shock:
ik wil ni wete wa het kost om je quad te reviseren als je hem zo in zijn geheel binnen doet :shock:

Re: ruytingske: Ltr 450

Geplaatst: do 04 apr, 2013 18:18
door jeoentjuh
ruytingske schreef:
bizon450 schreef:idd bij een autoshop ofzow kan je dat kopen, je hebt er al een voor 22€ :)
je draaid je bougie er uit, draaid de compressiemeter in het gas van de bougie, je geeft volgas, en blijft starten tot het wijzertje van de meter niet meer stijgt. dan kan je je compressie afleze in bar en/of psi
word snel duidelijker als je het hebt
klink leuk, maar heb je ooit al eens een suzuki onderhande gehad? :p moet je best wel veel voor los doen vooraleer je aan de bougie bent xd

alleen ff de tank er af pakken heb het een keer gedaan paar min voor wedstrijd

Re: ruytingske: Ltr 450

Geplaatst: vr 05 apr, 2013 16:07
door ruytingske
jeoentjuh schreef:
ruytingske schreef:
bizon450 schreef:idd bij een autoshop ofzow kan je dat kopen, je hebt er al een voor 22€ :)
je draaid je bougie er uit, draaid de compressiemeter in het gas van de bougie, je geeft volgas, en blijft starten tot het wijzertje van de meter niet meer stijgt. dan kan je je compressie afleze in bar en/of psi
word snel duidelijker als je het hebt
klink leuk, maar heb je ooit al eens een suzuki onderhande gehad? :p moet je best wel veel voor los doen vooraleer je aan de bougie bent xd

alleen ff de tank er af pakken heb het een keer gedaan paar min voor wedstrijd
hehe, maar waarom dan compressietest doen? als je compresietest doet op 40u en er is niets aan de hand is em dan nog goe en hoeft em nog geen revisie?

Re: ruytingske: Ltr 450

Geplaatst: vr 05 apr, 2013 17:26
door minivtec
als hij goed is waarom dan geld uitgeven?

Re: ruytingske: Ltr 450 verlaagd

Geplaatst: zo 16 feb, 2014 19:07
door ruytingske
Na een lange tijd niet meer aan de quad gedaan te hebben, toch een paar updates..

heb lang zitten twijfellen maar heb dan toch besloten om de quad volledig on road te maken en dus de quad maar verlaagd.

heb kw veren gestoken en vanvoor verlagings blokjes.
hier enkele fotos..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

het spoor is geregeld (lijkt misschien niet zo op de fotos)
alleen spijtig dat het camber niet geregeld kan worden want ze staan best fel negatief camber

een bredere achter as komt er binnen een maand op want nu staat hij 2cm breder vanvoor :o

ben enkel nog aan het twijfellen of ik eerst een andere uitlaat zou steken? namelijk een fmf megabomb met 4.1 mufler
of velgenset: DGW red-label 10x12 10x8

graag meningen..
moet zen kont nog wat zakken of ligt hij goed zo?

Re: ruytingske: Ltr 450

Geplaatst: zo 16 feb, 2014 19:58
door Duck
Ziet er goed uit zo verlaagd!
Ja camber is idd behoorlijk negatief :shock:
Hoe rijdt dat?

Zou hem vanachter nog iets laten zakken en ik zou voor de velgen gaan 8)

Re: ruytingske: Ltr 450

Geplaatst: zo 16 feb, 2014 20:21
door ruytingske
Duck schreef:Ziet er goed uit zo verlaagd!
Ja camber is idd behoorlijk negatief :shock:
Hoe rijdt dat?

Zou hem vanachter nog iets laten zakken en ik zou voor de velgen gaan 8)
dankje :D

rijd best nog wel goed, maar heb het nog maar 1x getest en toen was er veel wind.
ben nog aan het twijfellen om een link te steken achter vind nog wel mooi zoals hij nu staat :D

de uitlaat geeft mij meer power, maar denk da ik verlopig power genoeg heb en denk ook da de velge vet gaan staan + dan zakt em nog een beetje :P

Re: ruytingske: Ltr 450 verlaagd

Geplaatst: ma 17 feb, 2014 23:03
door quadman19
doe maar ander velge zou veel mooier staan ;)

Re: ruytingske: Ltr 450 verlaagd

Geplaatst: ma 17 feb, 2014 23:07
door Gielen_24
je kan ook je bovenste a armen aan passen zodat ze regelbaar zijn
ziet er dik uit 8)

Re: ruytingske: Ltr 450 verlaagd

Geplaatst: ma 17 feb, 2014 23:18
door ruytingske
quadman19 schreef:doe maar ander velge zou veel mooier staan ;)
denk da ik voor de velgen ga gaan :D