De laatste tijd worden veel pakketjes van mij onderschept bij de douane, duurt vervolgens een eeuwigheid voordat ik ze krijg. Heb denk ik teveel via Ebay gekocht
Ik vind de spiegels die op mp staan niet zo vreselijk duur en dan heb ik ze ook sneller in huis
Dank voor de tip.
km/h is hoe hard je de muur raakt, pk is hoe ver je de muur meeneemt.
BarossaXtreme schreef:Daar had in inderdaad al iets over gelezen. Het zit nu in elkaar maar is nog niet definitief. Ik moet de quad eerst echt op de banden hebben staan en dan ga ik met de caster spelen. Ook maar eens kijken hoe dat precies werkt
Als ik jouw draagarmen zo bekijk is het Caster niet af te stellen bij deze draagarmen. Als hij straks nerveus rijdt zul je waarschijnlijk de bovenste draagarmen moeten vervangen door verstelbare, of deze aanpassen...
Misschien is 't wel goed hoor. Ga eerst maar rijden, dan kun je 't altijd nog veranderen
Dit zijn inderdaad vaste draagarmen. Zit geen verstelschroef of iets in die strekking op. Zodra er mee gereden kan worden zal ik snel genoeg merken of er iets aan moet gebeuren of niet.
*EDIT* Ik kan nergens zo een ophanging vinden die wel versteld kan worden.
Zit er bij jou dan geen zijdelingse speling op? Of is het opgevuld met busjes. Op de foto lijkt het alsof er speling op zit.
De draagarmen die je tegenkomt voor een Blaster zijn exact hetzelfde als dat wat ik al heb voor de Barossa. Daar waar Barossa staat, staat ook Blaster.
Ik heb in Amerika ook al verstelbare setjes voor de Blaster gezien maar ik was niet echt van plan om 700 a 800 dollar voor zo een setje te betalen. Word nog even verder zoeken...
BarossaXtreme schreef:Ik heb in Amerika ook al verstelbare setjes voor de Blaster gezien maar ik was niet echt van plan om 700 a 800 dollar voor zo een setje te betalen. Word nog even verder zoeken...
Je bovenste a-arm is doorlopend, je zou aan 1 kant wat af kunnen slijpen en dan de andere kant op vullen met een bus/ringen. Dit is voor yamaha de goedkoopste manier van verstellen... (yamaha blaster frame = barossa frame).
Op dit moment heb ik het zelf druk met het werk en ik moet ook in het komend weekend werken. De quad staat bij mijn vader, wat niet bepaald naast de deur is. Mijn vader is tussendoor ook een beetje aan het knutselen.
Het weekend na dit weekend ga ik het hele weekend met de quad bezig aangezien ik dan wel vrij ben
Ik ga hem eerst helemaal af bouwen en maak dan een test-rit. Mocht dit een drama worden dan weet ik wat mij te doen staat . Als ik weer bij de quad ben maak ik wel even een foto van de stand hoe hij nu is.