Show your helmet!
Re: Show your helmet!
de mijnes
Weet er iemand een winkel waar ze een ruim assortiment hebben aan fox cross helmen.
liefst in de buurt van belgisch limburg?
- jumper2110
- Quadracer
Ik weet dat ik er nog ene te koop heb staan check het verkoop topic of stuur me een pb zou ik zeggen
Een dagje vrij dan maar eens gaan kijken voor een helm.
Helmen had ik al eens gepost van mij en mijn vriendin, maar kreeg deze laatst binnen, matching bidons van 1 liter!
Yamaha Blaster 2001: Spoorverbreders Voor&Achter, kill-switch, TrailTech Vapor, VanHasselt Uitlaat, TwinAir inlaat. 2006 Body.
Yamaha Blaster 2006: Spoorverbreders Voor&Achter, K&N Filter, Open luchtfilterbak, 13-42 vertanding, V-Force 4 Membraam, CT Uitlaat, Maier voorkap, kill-switch.
Yamaha Blaster 2006: Spoorverbreders Voor&Achter, K&N Filter, Open luchtfilterbak, 13-42 vertanding, V-Force 4 Membraam, CT Uitlaat, Maier voorkap, kill-switch.
Reytec in Paal, hebben vanalles wat. Zeer uitgebreid assortiment kledijjim85vol schreef:Weet er iemand een winkel waar ze een ruim assortiment hebben aan fox cross helmen.
Yamaha YFZ480Build in progress
hier de mijne.
Shiro enduro helm.
Geweldig met dat vizier!
Hier mijn helm! Is van O'Neal
nice! lijkt een beetje op mijn ixs hx 279 van op de vorige pagina hier maar dan wat futuristischer. heeft die ook een ingebouwd zonnevizier? want heb er nog een extra helm nodig en ben een beetje aan't zoeken
Jup ook zonnevizier en ben er zeer tevreden over zit goed en voor een mooi prijsje!
model o'neal sierra adventure denk ik? ga es kijken of ik 'm in belgië ergens vind
Ja klopt ik heb hem bij crosshelmen.nl vandaan moet je ff kijken of ze ook België bezorgen
ik pas 'm toch liever eerst effe in een winkel voor ik een helm koop
zal hier ook wel ergens een dealer zijn met o-neal denk ik. kan 'm achteraf nog online bestellen desnoods
zal hier ook wel ergens een dealer zijn met o-neal denk ik. kan 'm achteraf nog online bestellen desnoods