Geplaatst: do 28 okt, 2004 21:03
er is hier nog een topic over geweest.
heelguards van blaster zijn anders dan Z400. bij de blaster zijn ze heel groot en hoog, dus noodzakelijk. als je op een suzuki zit zonder heelguards en met crossbotten aan, kun je gewoon NOOIT naar het wiel gaan... tenzijn je echt je voet ertussen gaat wringen. het wiel zit ook niet meer in de buurt van de voetsteunen (of hoe je het ook noemt). je kan onmogelijk bij de wielen. ik rij nu zo al een paar maanden, zelfs een keer met sportschoenen en we hebben al heel wat praktijken gedaan en ik ben nog nooit in de buurt van m'n wielen geweest, nog nooit. bij een blaster (aan de kant van de kickstart) kun je er wel onder geraken omdat je voet daar de plaats heeft om naar achter te glippen omdat de heelguard zo hoog is.
heelguards van blaster zijn anders dan Z400. bij de blaster zijn ze heel groot en hoog, dus noodzakelijk. als je op een suzuki zit zonder heelguards en met crossbotten aan, kun je gewoon NOOIT naar het wiel gaan... tenzijn je echt je voet ertussen gaat wringen. het wiel zit ook niet meer in de buurt van de voetsteunen (of hoe je het ook noemt). je kan onmogelijk bij de wielen. ik rij nu zo al een paar maanden, zelfs een keer met sportschoenen en we hebben al heel wat praktijken gedaan en ik ben nog nooit in de buurt van m'n wielen geweest, nog nooit. bij een blaster (aan de kant van de kickstart) kun je er wel onder geraken omdat je voet daar de plaats heeft om naar achter te glippen omdat de heelguard zo hoog is.