Pagina 4 van 8
Geplaatst: do 13 jan, 2005 22:50
door Teunie
Binnenkort moet hij er komen, wil uiterlijk 1feb bestellen.
Dus als er meer gegadigden zijn kan het een groepsaankoop worden.
Geplaatst: do 13 jan, 2005 22:54
door S.W.A.T.
heb wel interesse hoeveel kost het?? wij zijn hier al met twee die er één willen kopen
Geplaatst: vr 14 jan, 2005 09:38
door Fré
Sg6 en ikzelf ook
Geplaatst: vr 14 jan, 2005 19:59
door Teunie
S.W.A.T. schreef:heb wel interesse hoeveel kost het?? wij zijn hier al met twee die er één willen kopen
Prijzen nog opvragen als we met meerdere kopen, maar ik geloof dat hij standaard 250-300 euro kost, compleet met alles om te monteren op de Z/KFX.
Geplaatst: vr 14 jan, 2005 22:16
door FOR FUN
Om hem te monteren moet er niets aangepast worden.Ik had enkel een probleem met het uiteinde van mijn gaskabel,het zogenaamde bolleke dat ge in de carb. moet haken om de gasschuif open te zetten.Ik kreeg het niet door de bijgeleverde regelschroef(waarmee je de speling van de kabel wegneemt) aan de carb. Gaat nu maandag binnen om hem tegoei laten af te stellen en tegen het eind van de week weet ik jullie de testresultaten mee te delen.
Geplaatst: vr 14 jan, 2005 23:39
door Teunie
FOR FUN schreef:Om hem te monteren moet er niets aangepast worden.Ik had enkel een probleem met het uiteinde van mijn gaskabel,het zogenaamde bolleke dat ge in de carb. moet haken om de gasschuif open te zetten.Ik kreeg het niet door de bijgeleverde regelschroef(waarmee je de speling van de kabel wegneemt) aan de carb. Gaat nu maandag binnen om hem tegoei laten af te stellen en tegen het eind van de week weet ik jullie de testresultaten mee te delen.
Ik kijk ernaar uit!
Geplaatst: do 20 jan, 2005 22:27
door FOR FUN
Heb gisteren mijn afgestelde quad(plaatsen van Tm36 opZ400) gaan halen.Heb er bij Marco(Jumpingjet) zelf maar 200m met gereden en dan nog met koude motor.Had er een 140 van sproeier inzitten maar Marco heeft deze stapsgewijs verlaagd,omdat hij veel te veel benzine kreeg, naar een 125!!!Nu moest ik van Marco nog, van het luchtfilterdeksel aan de binnenzijde het luchtkanaal wegnemen en dan zou hij nog iets vlotter zijn.Nu is mijn eerste reactie buiten het iets sterker zijn onderin VERWACHT ECHT GEEN MIRAKEL VAN DE TM 36.Ga proberen van in het weekend eens deftig uit te testen en als er ergens een mirakel gebeurd laat ik jullie het wel weten.Marco had binnenin nog wel iets veranderd aan de carb maar wilde niet vertellen wat juist.
Geplaatst: do 20 jan, 2005 22:46
door Teunie
FOR FUN schreef:Heb gisteren mijn afgestelde quad(plaatsen van Tm36 opZ400) gaan halen.Heb er bij Marco(Jumpingjet) zelf maar 200m met gereden en dan nog met koude motor.Had er een 140 van sproeier inzitten maar Marco heeft deze stapsgewijs verlaagd,omdat hij veel te veel benzine kreeg, naar een 125!!!Nu moest ik van Marco nog, van het luchtfilterdeksel aan de binnenzijde het luchtkanaal wegnemen en dan zou hij nog iets vlotter zijn.Nu is mijn eerste reactie buiten het iets sterker zijn onderin VERWACHT ECHT GEEN MIRAKEL VAN DE TM 36.Ga proberen van in het weekend eens deftig uit te testen en als er ergens een mirakel gebeurd laat ik jullie het wel weten.Marco had binnenin nog wel iets veranderd aan de carb maar wilde niet vertellen wat juist.
Dat klinkt niet echt positief.......
Geplaatst: do 20 jan, 2005 22:56
door S.W.A.T.
ik ben eens benieuwd? als hij ter bij mij onder staat; kan al niet meer wachten
Geplaatst: do 20 jan, 2005 23:01
door Bartie
FOR FUN schreef:Heb gisteren mijn afgestelde quad(plaatsen van Tm36 opZ400) gaan halen.Heb er bij Marco(Jumpingjet) zelf maar 200m met gereden en dan nog met koude motor.Had er een 140 van sproeier inzitten maar Marco heeft deze stapsgewijs verlaagd,omdat hij veel te veel benzine kreeg, naar een 125!!!Nu moest ik van Marco nog, van het luchtfilterdeksel aan de binnenzijde het luchtkanaal wegnemen en dan zou hij nog iets vlotter zijn.Nu is mijn eerste reactie buiten het iets sterker zijn onderin VERWACHT ECHT GEEN MIRAKEL VAN DE TM 36.Ga proberen van in het weekend eens deftig uit te testen en als er ergens een mirakel gebeurd laat ik jullie het wel weten.Marco had binnenin nog wel iets veranderd aan de carb maar wilde niet vertellen wat juist.
Kan ik niet geloven.
Rij je soms met lichtfitler deksel op ofzo.
Standaard zit er in die carbu een 135.
Nu steek je er een 125.
Ik rij met 140 en open deksel en met Fp uitlaat.
Ik kan nog iemand die met deze setup rijdt.
En bij mij maakt dit dus wel echt een verschil uit.
Geplaatst: do 20 jan, 2005 23:08
door S.W.A.T.
moet ge de deksel van uw luchtfilter af laten? want heb toch bang dat er water in komt
Geplaatst: do 20 jan, 2005 23:09
door Teunie
Volgens mij rijdt hij ook met deksel erop, en dat is niet zo slim, want het is geen vacuumcarb zoals de BSR36.
Eens proberen zonder kap/snorkel?
Geplaatst: do 20 jan, 2005 23:10
door Teunie
S.W.A.T. schreef:moet ge de deksel van uw luchtfilter af laten? want heb toch bang dat er water in komt
Snorkel moet er al ZEKER af. Die heb ik bij de standaardcarb ook eraf gehaald en scheelt wel in vermogen.
Filterkap helpt veel bij bottom end vind ik, trekt veel harder van onderuit.
Een goed geoliede foamfilter kan wel wat water en modder hebben, anders moet je een outerwears gebruiken.
Geplaatst: do 20 jan, 2005 23:13
door S.W.A.T.
kunt ge meschien ook een deksel maken met een gat er in en daar iets rond maken van vb een nylonkous houd het vuil ook een beetje buiten
Geplaatst: do 20 jan, 2005 23:13
door Bartie
S.W.A.T. schreef:moet ge de deksel van uw luchtfilter af laten? want heb toch bang dat er water in komt
Beestje heeft lucht nodig he
Je moet eens kijken hoe het meeste water binnenkomt.
langs de snorkel. Heb test gedaan met maat. In Duinkerke.
Ik met gesloten deksel en hij met open deksel. Alle 2 evenveel water.
Fré kan het bevestigen.
Je kan ook een powerlid steken met outerwaer.