Helemaal mee eens!Fré schreef:En persoonlijk vind ik het ook onzin dat men geen commentaar mag zetten als iemand iets probeert te verkopen.
Als er al enen in tzak gezet wordt dan is het doordat ie weinig achtergrond info krijgt.
Dit is allemaal ten voordelen van de koper, een klein beetje ten nadele van de verkoper, maar aangezien er hier meer potentiële kopers dan verkopers zitten vind ik dit gerechtvaardigd.
Niet de eerste keer dat ik hoor dat iemand iets tweedehands gaat kopen, en dat men hem moet informeren dat hij er nieuw zelfs nog goedkoper kan aan geraken.
Ten voordele van de koper, ten nadele van de woekerverkoper!
JumpingJet Racing CDI's
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Dat is een ghost topic.Frank MB schreef:Waarom staat dit nu ook weer bij te koop, ik wordt er scheel van. Houd alles aub in 1 forum, ik dacht dat jullie mods het forum schoon moesten houden en netjs??
Het verwijst dus naar dit topic, zodat alle reacties bij elkaar blijven.
Geeft ook aan dat een topic verplaatst is.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
jonges toch zijt blij dat die nog wat op het forum doen binnekort stopt iedereen met hier iets te vertelle door jullie gezeik sorry moets het effe kwijt
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Toeschouwer
IS OOK NOG NIET ZOLANG OP DEZE SITE TE VINDEN ....
HEB OOK PAS EEN PAAR BERICHTJES GEPLAATST, MAAR ER VIEL MIJ TOEN AL OP DAT ER ALTIJD EEN PAAR WAT TE ZEUREN MOETEN HEBBEN.
JAMMER IS DAT WANT ZO VERPEST JE HET WEL VOOR DE REST .................
DIE ER GEEN PROBLEEM MEE HEBBEN DAT ER IETS UITGELEGD WORD HOE IETS WERKT !!!!!!!
BTW HANZIE GA ZO DOOR LEES JOUW BERICHTJES GRAAG
GREETZZZZZZ
YFZ RULES
HEB OOK PAS EEN PAAR BERICHTJES GEPLAATST, MAAR ER VIEL MIJ TOEN AL OP DAT ER ALTIJD EEN PAAR WAT TE ZEUREN MOETEN HEBBEN.
JAMMER IS DAT WANT ZO VERPEST JE HET WEL VOOR DE REST .................
DIE ER GEEN PROBLEEM MEE HEBBEN DAT ER IETS UITGELEGD WORD HOE IETS WERKT !!!!!!!
BTW HANZIE GA ZO DOOR LEES JOUW BERICHTJES GRAAG
GREETZZZZZZ
YFZ RULES
- Yamaster
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Hanzie, geeft zeer nuttig info. En als je het zelf al mag gaan testen dan getuigt dat toch van goede wil en kwaliteit...
!Project YFZ 500 2t!
==> www.bojar-racing.be <==
==> www.bojar-racing.be <==
als hanzie z'n cdi hier niet te showen gaf, wist niemand er iets van af, en reden er hier nog véél trage mensen rond
allemaal zo onnozel doen omdat er een beetje reclame te zien valt (is zelfs geen reclame) die ons zéér nuttige informatie geeft over hoe iets werkt.
shame on you, ik denk da ge zelf ook wel fier zou zijn, moest je meewerken aan zo'n groot project!! allemaal jaloers zijn die zeurpieten waarschijnlijk!!
Met véél "vriendelijke" groeten,
Sam
allemaal zo onnozel doen omdat er een beetje reclame te zien valt (is zelfs geen reclame) die ons zéér nuttige informatie geeft over hoe iets werkt.
shame on you, ik denk da ge zelf ook wel fier zou zijn, moest je meewerken aan zo'n groot project!! allemaal jaloers zijn die zeurpieten waarschijnlijk!!
Met véél "vriendelijke" groeten,
Sam
-
- Quadrider
Je plugt hem gewoon in ipv de normale cd.john trekels schreef:hoeveel aansluitingen heeft die voor een raptor??
Dan kies je met knop tussen 2 curves die erin geladen zijn dmv laptop/pc.
Verder niks alleen GASSEN
-
- Quadrider