wereldrecord
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadracer
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ok ge hebt gelijk en waar ga je het dan doen de helft van de rij in belgie en de rest in nederland? het gaat toch over de quads(rijders) in het algemeen, en niet over (terug eens) belgie/nederlandRalph schreef:Ik zou toch wel een NL/BE gevoel willen hebben, als het puur België is zou ik het als Nederlander al voor gezien houden. Maar ik weet niet hoe andere Nederlanders daar over denken.
Ik denk dat een hoop Nederlanders het al niet meer zien zitten als het helemaal ergens in Brussel is. In de buurt van de grens bijvoorbeeld zou naar mijn mening een betere plek zijn. Maar er moet natuurlijk wel ruimte zijn, als dat daar niet te vinden is en het zal dieper België in moeten dan kan het niet anders.
brussel vin ik veel te ver. antwerpen valt nog over te denkenRalph schreef:Ik denk dat een hoop Nederlanders het al niet meer zien zitten als het helemaal ergens in Brussel is. In de buurt van de grens bijvoorbeeld zou naar mijn mening een betere plek zijn. Maar er moet natuurlijk wel ruimte zijn, als dat daar niet te vinden is en het zal dieper België in moeten dan kan het niet anders.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Master
Natuurlijk zoveel mogelijkRalph schreef:Wat word het plan? Zo veel mogelijk of willen we over die 262 heen?
als we de kaap van 300 quads halen zou ik pas content zijn
Anders wordt het record te rap terug gebroken
Ik denk dat we het best ergens tegen de B/NL grens afspreken om het samenhorigheidsgevoel aan te wakkeren
Al weet ik niet echt zo waar we zoveel plaats gaan vinden
Weet iemand hoe ze dat gedaan hebben met die recordpoging land rovers in convooi?
voor zo'n massa quads in convooi te krijgen gaan we alicht ook politie begeleiding nodig hebben en een lange baan om ze achter elkaar te doen rijden. Ze moeten ook binnen een bepaalde afstand van elkaar rijden (ik denk binnnen de 3m van elkaar)
kan er iemand het reglement van die recordpoging opvragen (mijn engels is niet al te best)