wereldrecord

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Geoffrey
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Geoffrey »

Ik wil ook wel afkomen met men 50cc-quadje, al mag het dan niet te ver van mij zijn anders ga ik moeten passen :wink:
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

als dit doorgaat, knn we mss eens naar minister anciaux zijn kabinet rijden(indien we afspreken aan het atomium hé) en meteen eens gaan pleiten voor meer terreinen, terwijl we daar toch zijn!
wat denken jullie daarvan?
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Dan wordt het weer een 'België' ding en laten de Nederlanders het snel afweten denk ik.
fun2fly
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door fun2fly »

Wij komen natuurlijk ook met ons "klikske" , een 5 tal quads ...

greetzz bruno
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Ralph schreef:Dan wordt het weer een 'België' ding en laten de Nederlanders het snel afweten denk ik.
als het in brussel doorgaat zullen het toch 90% belgen zijn hé
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik zou toch wel een NL/BE gevoel willen hebben, als het puur België is zou ik het als Nederlander al voor gezien houden. Maar ik weet niet hoe andere Nederlanders daar over denken.
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

ik kan een 12tal quads bijeen trommelen denk ik ! 8)
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Ralph schreef:Ik zou toch wel een NL/BE gevoel willen hebben, als het puur België is zou ik het als Nederlander al voor gezien houden. Maar ik weet niet hoe andere Nederlanders daar over denken.
ok ge hebt gelijk en waar ga je het dan doen de helft van de rij in belgie en de rest in nederland? het gaat toch over de quads(rijders) in het algemeen, en niet over (terug eens) belgie/nederland :cry:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik denk dat een hoop Nederlanders het al niet meer zien zitten als het helemaal ergens in Brussel is. In de buurt van de grens bijvoorbeeld zou naar mijn mening een betere plek zijn. Maar er moet natuurlijk wel ruimte zijn, als dat daar niet te vinden is en het zal dieper België in moeten dan kan het niet anders.
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

ja, antwerpen dan ? dat is best te doen voor de nederlanders he' ? :D of anders zien we van waar het meest aantal quads komen ,belgen of nederlanders,en wie wil er werk van maken ?
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Wat word het plan? Zo veel mogelijk of willen we over die 262 heen?
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

Ralph schreef:Ik denk dat een hoop Nederlanders het al niet meer zien zitten als het helemaal ergens in Brussel is. In de buurt van de grens bijvoorbeeld zou naar mijn mening een betere plek zijn. Maar er moet natuurlijk wel ruimte zijn, als dat daar niet te vinden is en het zal dieper België in moeten dan kan het niet anders.
brussel vin ik veel te ver. antwerpen valt nog over te denken :roll:
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

tuurlijk zoveel mogelijk, dan ga je mss nog geen 262 hebben
ken je dat? iedereen komt totdat het zover is, er is hier een tijdje geleden toch ook eens gepraat geweest om te demonstreren, en op wat is het uitgedraaid? njet!
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Het is inderdaad moeilijk om zoiets te organiseren, dan moet er echt iets komen met een inschrijving en misschien een kleine deelnemingsbijdrage.
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

Ralph schreef:Wat word het plan? Zo veel mogelijk of willen we over die 262 heen?
Natuurlijk zoveel mogelijk 8)
als we de kaap van 300 quads halen zou ik pas content zijn :D
Anders wordt het record te rap terug gebroken :?

Ik denk dat we het best ergens tegen de B/NL grens afspreken om het samenhorigheidsgevoel aan te wakkeren
Al weet ik niet echt zo waar we zoveel plaats gaan vinden

Weet iemand hoe ze dat gedaan hebben met die recordpoging land rovers in convooi?

voor zo'n massa quads in convooi te krijgen gaan we alicht ook politie begeleiding nodig hebben en een lange baan om ze achter elkaar te doen rijden. Ze moeten ook binnen een bepaalde afstand van elkaar rijden (ik denk binnnen de 3m van elkaar)

kan er iemand het reglement van die recordpoging opvragen (mijn engels is niet al te best) :wink:
Plaats reactie