dan heb je zeker een 110cc
als dat zo is dan heb je een betere blok dan een 150cc automaat
die 110cc motorblokken liggen ook in pitbikes opzich zijn het nog pruts blokjes maar ze zijn wel beter dan die 150cc
ik kan het verschil erg merken want ik heb een 150cc chinees gehad en ook erg veel problemen meegehad
een kennis heeft ook een 110cc chinees en dat rijd ook gewoon veel beter het trilt ook veel minder en hij start ook veel beter
hier mijn probleem wat ik aan mijn 150cc had een kromme as ik heb hem vervangen door een nieuwe toen maar later was hij weer krom en zon als koste me 112 euro niet mis dus nu ik de suzi z400 heb is er niks beters meer starten is lopen en geen trillingen en de vering is ook veeel beter haha logisch natuurlijk
Toegevoegd na 15 minuten:
dan heb je zeker een 110cc
als dat zo is dan heb je een betere blok dan een 150cc automaat
die 110cc motorblokken liggen ook in pitbikes opzich zijn het nog pruts blokjes maar ze zijn wel beter dan die 150cc
ik kan het verschil erg merken want ik heb een 150cc chinees gehad en ook erg veel problemen meegehad
een kennis heeft ook een 110cc chinees en dat rijd ook gewoon veel beter het trilt ook veel minder en hij start ook veel beter
hier mijn probleem wat ik aan mijn 150cc had een kromme as ik heb hem vervangen door een nieuwe toen maar later was hij weer krom en zon als koste me 112 euro niet mis dus nu ik de suzi z400 heb is er niks beters meer starten is lopen en geen trillingen en de vering is ook veeel beter haha logisch natuurlijk
[img]link%20doet%20het%20effe%20nie%20komt%20nog[img][/img]
Aluc 150cc "raptor"
-
- Quadrider
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
oej oej... jaa dat probleem ken ik zeker.SlOoT schreef:Hier nog een foto om de kwaliteit van deze quads te bewijzen. Deze as is inmiddels alweer aan elkaar gelast en er is afgelopen zaterdag al weer mee gereden zonder problemen.
ik heb ook zown loncin 150cc raptor look-like gehad...
het was mijn beginners quad.
ik heb al 2 keer die as gebroken gehad.
ik vind het electronica ook niet alles, de ene keer doet hij het de andere keer niet.
maar voor de rest trekken ze wel snel op vind ik voor 150cc 4takt.
gr . Roelof
Yamaha Blaster
WE LIKE THE X
Re: Aluc 150cc "raptor"
Dit zijn gewoon super slechte quads. Of je moet een knutselaar zijn en er wat van maken.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrider
ik denk dat jullie de pech hebben een zeer slecht afgewerkt maandag ochtend 8 uur exemplaar te hebben gekocht .ik heb percies zoon zelfde gekocht 2 jaar geleden koste toen ook al 900 euro okee het is geen top kwalteit maar mijn twee neefjes hebben er wel twee jaar op rond gerost zonder al te veel problemen na twee jaar is die nu dan ook wel gaar ook maar goed ze hebben er wel twee jaar op gereden.m.v.grt andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Ja als je echt veel problemen wilt hebben dan moet je zo'n goedkoop ding kopen
de jongste reed op een suzuki lt80 nooit niks aan gehad en hij rijd toch niet echt langzaam nu gaat hij op een YFM90 rijden en die zal er ook aan moeten geloven het spreekwoord klopt toch nog altijd
goedkoop is vaak duurkoop
de jongste reed op een suzuki lt80 nooit niks aan gehad en hij rijd toch niet echt langzaam nu gaat hij op een YFM90 rijden en die zal er ook aan moeten geloven het spreekwoord klopt toch nog altijd
goedkoop is vaak duurkoop
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****