Nest nog niet in orde !! Hangt mijn keel uit !!
plots zo stil
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Mietje
No Limitz vertel jij het anders we zijn hier allemaal nieuwsgierig
No Limitz vertel jij het anders we zijn hier allemaal nieuwsgierig
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ga hier niet meer over zeggen, alleen dat Piranha Racing meer heeft gedaan dan nodig en een zeer betrouwbare dealer is.
Was het bij mij geweest dan kreeg hij zijn quad in stukjes terug en kon zelf oplossen.
Was het bij mij geweest dan kreeg hij zijn quad in stukjes terug en kon zelf oplossen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Klopt, zoals ik het gehoord heb, mag ie héél blij zijn dat ze zoveel voor hem gedaan hebben. Ze lezen dit forum ook mee, dus zullen ze ondertussen alle commentaar ook wel gelezen hebben. Ze waren er in ieder geval serieus van onder de indruk da iemand zo durft te spreken terwijl ze al het mogelijke, en zelfs meer, proberen te doen.
De juiste toedracht kan alleen door de personen zelf verteld worden, want als je het via via hoort, is er toch altijd een beetje van het verhaal verdraait.
De juiste toedracht kan alleen door de personen zelf verteld worden, want als je het via via hoort, is er toch altijd een beetje van het verhaal verdraait.
ey mietje nu mag je het verhaal afmaken he!!! Als je met iets begint moet je ook het einde vertellen he en je niet gaan verstoppen. En nog eens vertel de waarheid
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Wat zijn we weer allemaal uit op sensatie...
Hij heeft dus enkele zaken verzwegen en het verhaal naar zijn hand gezet (volgens Piranha Racing), maar hij begon zijn topic met te vermelden dat Yamaha Europa zijn garantie na lange tijd nog altijd niet goedgekeurd had... Laten we het hier voorlopig bij houden en gewoon afwachten of see093 nog wil terugkomen op zijn verhaal.
Het is best aan te nemen dat hij niet helemaal eerlijk geweest is, maar de dealer zal ook wel lichtjes overdreven hebben... (zeker na het lezen van deze commentaren)
Hij heeft dus enkele zaken verzwegen en het verhaal naar zijn hand gezet (volgens Piranha Racing), maar hij begon zijn topic met te vermelden dat Yamaha Europa zijn garantie na lange tijd nog altijd niet goedgekeurd had... Laten we het hier voorlopig bij houden en gewoon afwachten of see093 nog wil terugkomen op zijn verhaal.
Het is best aan te nemen dat hij niet helemaal eerlijk geweest is, maar de dealer zal ook wel lichtjes overdreven hebben... (zeker na het lezen van deze commentaren)
mja sorry he maar als iemand iets verteld ga ik erop uit dat het correct is en indien hij iets verkeerd zegt moet hij niet weglopen he.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik heb het topic vorige week gemeld aan Piranha Racing en denk dat See093 zo'n grote bolwassing heeft gekregen dat hij zelfs niet meer durft op dit forum komen.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
dat vink ik persoonleuk echt heel kinderachtig om zo iets door tegeven aan een daeler
ik ga toch ook niet alles door geven aan maessen en aan vls wat hier word gezecht want als ik dat ga doen kank al wel heel veel gaan sturen naar ze maar vind gewoon dat ze dat zelf maar moeten uitzoeken.
laat die jongen het lekker met die daeler uitzoeken je weet gewoon dat die kerel 15 van de 10 woorden liegt dat die zecht en hij niet tevertrouwen is.
ik ga toch ook niet alles door geven aan maessen en aan vls wat hier word gezecht want als ik dat ga doen kank al wel heel veel gaan sturen naar ze maar vind gewoon dat ze dat zelf maar moeten uitzoeken.
laat die jongen het lekker met die daeler uitzoeken je weet gewoon dat die kerel 15 van de 10 woorden liegt dat die zecht en hij niet tevertrouwen is.
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
-
- Quad GOD
- Contacteer:
yamaha king schreef:laat die jongen het lekker met die daeler uitzoeken je weet gewoon dat die kerel 15 van de 10 woorden liegt dat die zecht en hij niet tevertrouwen is.
Persoonlijk vond ik dit bericht er echt over, ook al heb ik niets te maken met Piranha Racing.
Je zegt het zelf ook al laat het hem met die dealer uitzoeken, niet hier !!!!
Tuurlijk mag er al eens iets slecht gezegd worden, maar speciaal een topic maken om door het slijk te halen...