Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Ralph
Quad GOD
Berichten: 9035 Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland
Bericht
door Ralph » di 09 aug, 2005 07:41
Neh dat is nostalgie, die blijft
Teunie
Pro Quadrider
Berichten: 3941 Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:
Bericht
door Teunie » di 09 aug, 2005 13:21
Ralph schreef: Blasty schreef: Gelijk 2 erin
2 is voor mid en high, 1 is voor low en mid. Ik denk dat 1 mij wat beter ligt.
Als je veel op de weg rijdt heb je meer aan mid en high denk ik.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Blasty
Quadrunner
Berichten: 593 Lid geworden op: di 27 jul, 2004 15:17
Locatie: Rotterdam
Bericht
door Blasty » di 09 aug, 2005 15:42
Ja als het zo zit is stage 1 beter voor te crossen
Ralph
Quad GOD
Berichten: 9035 Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland
Bericht
door Ralph » di 09 aug, 2005 18:32
Dat is inderdaad wel zo. Maar als ik hem voor MX wil gebruiken kom ik misschien vermogen tekort onderin (of flink op toeren houden
)
Rik350
Quadracer
Berichten: 1413 Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
Locatie: Hagestein
Contacteer:
Bericht
door Rik350 » wo 10 aug, 2005 11:00
Ze adviseren voor harcore mx rijders meestal juist stage 2 en recreanten meer stage 1.
Bij cross rijd je meestal hoog in toeren omdat je laat schakelt.
Mijn voorkeur gaat personlijk ook meer naar onder midden uit.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Ralph
Quad GOD
Berichten: 9035 Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland
Bericht
door Ralph » wo 10 aug, 2005 15:16
Voor mij eigenlijk ook wel, dan kan ik er ook nog eens een bosrit mee doen zonder dat ik dan het gas vol moet indrukken om door wat modder te komen.
~JoAcHiM~
Quadrunner
Berichten: 758 Lid geworden op: ma 05 jan, 2004 14:14
Locatie: West-Vlaanderen
Bericht
door ~JoAcHiM~ » wo 10 aug, 2005 16:45
Ralph schreef: Voor mij eigenlijk ook wel, dan kan ik er ook nog eens een bosrit mee doen zonder dat ik dan het gas vol moet indrukken om door wat modder te komen.
Ge praat er hier over alsof er dag en nacht verschil is tussen 1 cam en 2
Wedden dat je het nauwelijks of helemaal niet voelt of er nu 1 inzit of 2
Ik heb beide in mijne zitten en hij gaat best wel vooruit, op parcour én in de modder...
KFX540
Dutje#82
Quad Expert
Berichten: 2463 Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 20:47
Locatie: West-Vl
Bericht
door Dutje#82 » wo 10 aug, 2005 16:56
zeg erwin,
als je daar toch es zijt eh ! vraag eens als ze geen curve hebben van een banshee met uitlaten en cdi..
weet ik of het de moeite is om dat te steken
grtzzzzzzzzz
Teunie
Pro Quadrider
Berichten: 3941 Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:
Bericht
door Teunie » wo 10 aug, 2005 17:34
banshee--lover schreef: zeg erwin,
als je daar toch es zijt eh ! vraag eens als ze geen curve hebben van een banshee met uitlaten en cdi..
weet ik of het de moeite is om dat te steken
grtzzzzzzzzz
Vraag Chris of het de moeite is
Hij heeft er ook eentje op zitten.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Dutje#82
Quad Expert
Berichten: 2463 Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 20:47
Locatie: West-Vl
Bericht
door Dutje#82 » wo 10 aug, 2005 17:44
Teunie schreef: banshee--lover schreef: zeg erwin,
als je daar toch es zijt eh ! vraag eens als ze geen curve hebben van een banshee met uitlaten en cdi..
weet ik of het de moeite is om dat te steken
grtzzzzzzzzz
Vraag Chris of het de moeite is
Hij heeft er ook eentje op zitten.
ja ik wil direct afkomen... maar het is 2 u rijden.. en voor alleen een testbankje.. liever niet
grtzzzzzz
Ralph
Quad GOD
Berichten: 9035 Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland
Bericht
door Ralph » wo 10 aug, 2005 18:18
Ik weet niet of er veel verschil tussen zit, maar er zal niet voor niks een low-mid en een mid-high zijn. Als dat allemaal hetzelfde was kunnen ze gewoon 1 model maken.
FOR FUN
Quadrunner
Berichten: 580 Lid geworden op: ma 17 nov, 2003 22:34
Locatie: Tielt-Winge
Bericht
door FOR FUN » wo 10 aug, 2005 22:51
De ECHTE kenners zullen dat wel voelen zeker
Enjoy your ride...
epix no-fear
Quad Expert
Berichten: 2407 Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
Bericht
door epix no-fear » do 11 aug, 2005 11:20
het is eigelijk gewoon het zelfde als bij een 2takt met uitlaten de mx uitlaten geven extra kracht onderin en een drag uitlaat geeft extra kracht boven in het toeren gebied
CustomCoatingsHelvoirt
~JoAcHiM~
Quadrunner
Berichten: 758 Lid geworden op: ma 05 jan, 2004 14:14
Locatie: West-Vlaanderen
Bericht
door ~JoAcHiM~ » do 25 aug, 2005 10:21
Ik vraag me af:
-als je een kleinere omtrek van banden hebt: verandert dit de pk/koppel curve?
-hetzelfde als je nu in 4de versnelling de test doet ipv in 5de.
iemand een antwoord hierop?
KFX540
Lewis
Quadrunner
Berichten: 651 Lid geworden op: vr 12 mar, 2004 20:22
Locatie: Grimbergen
Bericht
door Lewis » do 25 aug, 2005 10:33
nee geeft geen verschil,