Zondag 4 sept quads in de zevende dag !!!
euhm....
ik had er meer van verwacht als ik eerlijk mag zijn.
Er werd niets besproken van de problemen zoals Nicolas ze aangaf aan het begin van de topic....
- gebrek aan permanente terreinen
- gebrek aan reglementering recreatieve ritten op onverharde wegen
- onduidelijkheid omtrent homologatie van quads (ene als vierwielvoertuig, andere als landbouwvoertuig)
- onduidelijkheid van wat verplicht is op quad en wat niet (verlichting, zwaailicht)
- onduidelijkheid of twee personen al of niet toegelaten zijn op quads
- uit pan swingnede prijzen verzekering quads (x 5 in 5 jaar)
ik had een beetje het gevoel dat ze bij de zevende dag niet wisten waar ze naartoe wilden.... Was meer zoals een vragensessie over wat een quad nu is. Kan wel goed zijn om een quad populair te maken maar daar winnen wij natuurlijk niks mee! Het was alsof er helemaal geen problemen zijn in vlaanderen met de quads (eigenlijk heel belgie).
wel een dikke proficiat aan de tafelgasten! je moet het maar doen
ik had er meer van verwacht als ik eerlijk mag zijn.
Er werd niets besproken van de problemen zoals Nicolas ze aangaf aan het begin van de topic....
- gebrek aan permanente terreinen
- gebrek aan reglementering recreatieve ritten op onverharde wegen
- onduidelijkheid omtrent homologatie van quads (ene als vierwielvoertuig, andere als landbouwvoertuig)
- onduidelijkheid van wat verplicht is op quad en wat niet (verlichting, zwaailicht)
- onduidelijkheid of twee personen al of niet toegelaten zijn op quads
- uit pan swingnede prijzen verzekering quads (x 5 in 5 jaar)
ik had een beetje het gevoel dat ze bij de zevende dag niet wisten waar ze naartoe wilden.... Was meer zoals een vragensessie over wat een quad nu is. Kan wel goed zijn om een quad populair te maken maar daar winnen wij natuurlijk niks mee! Het was alsof er helemaal geen problemen zijn in vlaanderen met de quads (eigenlijk heel belgie).
wel een dikke proficiat aan de tafelgasten! je moet het maar doen
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Akkoord, sport in de kijker, maar dan toch met quad als (zogezegd) probleem .Vincenzo schreef:jama het ging meer over een sport in de kijker da was ook de rubriek niets over probleemstellingen
Maar inderdaat eigenlijk wisten ze niet goed waarnaartoe met hun vragen buiten de indruk die ze kregen uit de krant dat 'Fun Vehicles' (:shock:) gevaarlijke dingen zijn. Ik vond hun vragen dan ook belachelijk.
Hoe rap rijdt een quad?
Waar mag je ermee rijden?
Hoe oud moet je zijn?
Moet je er een rijbewijs voor hebben?
Hoeveel kost een quad?
Vraagt een endurance veel aan de quad of eerder aan de piloot?
Niet echt om van naar huis te schrijven, he!
ik vond het flauw....was enkel bedoeling van een "ongekende" sport in de kijker te brengen.
ene...wat betreft de gasten, de 4x4 rijder was goed ter sprake wat we van zen collega niet echt konden zeggen. Hij was precies nogal nerveus.. Mss daarom dat het maar 7 minuten geduurd heeft ipv 10
ene...wat betreft de gasten, de 4x4 rijder was goed ter sprake wat we van zen collega niet echt konden zeggen. Hij was precies nogal nerveus.. Mss daarom dat het maar 7 minuten geduurd heeft ipv 10
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
Het duurde in totaal 10 min met videobeelden inbegrepen van op de cross, dus is zoals voorzien.Ad schreef:ik vond het flauw....was enkel bedoeling van een "ongekende" sport in de kijker te brengen.
En ge moet daar maar zelf eens gaan zitten hoor met al die mensen en de camera voor je LIVE!!! (het was toch live of niet?)
ps: ge kon u trouwens melden als studiogast om uitleg te geven want ze kwamen eerst iemand tekort.
KFX540
Ik vond het ok en zeer goed gesproken van marino en die andere mens .
Ik weet niet waar sommigen het halen dat het een debat ging zijn.
Bij mijn weten heeft no limit dit ook niet gezegd .
Dit is de mail dat we kregen waar uitleg van het programma instond .
“Zondag zouden we graag in de Zevende Dag een item brengen over quads. Daarom zijn wij op zoek naar mensen die in de uitzending wat meer uitleg willen geven over wat quads zijn, waarom kopen mensen een quad, de voor- en nadelen van een quad, problemen omtrent wetgeving etc. Er zal ook een filmpje bijzitten over de wedstrijd in Noordschote. Indien u interesse heeft of meer uitleg wenst, kan u mij contacteren via onderstaande gegevens”
Het was inderdaad de bedoeling om een nieuwe sport te leren kennen.
Het is een begin naar meer . Zullen we maar hopen.
Ik vond het zeker niet slecht en zelf ging ik ook wel nerveus overkomen denk ik.
Inderdaad voor de commentaar gevers er was een kans om zelf te gaan …
Het filmpje zelf vond ik wel chik. We zagen enkele forumers in actie .
Dqt team ,moddervossen team enz…
Ik weet niet waar sommigen het halen dat het een debat ging zijn.
Bij mijn weten heeft no limit dit ook niet gezegd .
Dit is de mail dat we kregen waar uitleg van het programma instond .
“Zondag zouden we graag in de Zevende Dag een item brengen over quads. Daarom zijn wij op zoek naar mensen die in de uitzending wat meer uitleg willen geven over wat quads zijn, waarom kopen mensen een quad, de voor- en nadelen van een quad, problemen omtrent wetgeving etc. Er zal ook een filmpje bijzitten over de wedstrijd in Noordschote. Indien u interesse heeft of meer uitleg wenst, kan u mij contacteren via onderstaande gegevens”
Het was inderdaad de bedoeling om een nieuwe sport te leren kennen.
Het is een begin naar meer . Zullen we maar hopen.
Ik vond het zeker niet slecht en zelf ging ik ook wel nerveus overkomen denk ik.
Inderdaad voor de commentaar gevers er was een kans om zelf te gaan …
Het filmpje zelf vond ik wel chik. We zagen enkele forumers in actie .
Dqt team ,moddervossen team enz…
wow...eerlijke mening niet gewenst Was hij dan niet zenuwachtig mss??
Beste stuurlui staan aan wal hé
rechtuit = eerlijk
Beste stuurlui staan aan wal hé
rechtuit = eerlijk
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-
- Quadracer
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
Heeft er iemand het opgenomen, want mijn dvdr heeft blijkbaar niets opgenomenRocky schreef:Ik zal alvast de DVDR programerenNo Limit YFZ schreef:Goed idee, maar ik heb er geen verstand van ! Iemand ?koeke schreef:Kan er iemand dat opnemen en op het forum zetten zodat iedereen het kan zien
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Normaal zullen we een capture ontvangen. Ga er nog voor kijken.
Op wtv was er ook een mooie reportage waar wél de problematiek van terreinen en dergelijke werd aangegaan.
Op wtv was er ook een mooie reportage waar wél de problematiek van terreinen en dergelijke werd aangegaan.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
is dat nog trug te bezien?No Limit YFZ schreef:Normaal zullen we een capture ontvangen. Ga er nog voor kijken.
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •