http://www.pro-scheurbroek.tk/
(nu nog de petitie zelve!)

(verplicht in te vullen)Via deze weg reageren wij op de door Scheurbroek ingezette actie tegen de inplanting van een permanente omloop voor gemotoriseerde sporten te Oosterzele.
www.scheurbroek.be
Help ons en stem VOOR de inplanting van een PERMANENT RECREATIE CROSSDOMEIN te Scheurbroek-Oosterzele!
(enkel inwoners van België mogen stemmen)

No limit heeft gelijk, vind ik voor wat betreft de gerichtheid van de petitie, het zou beter in algemeen over alle terreinen gaan. Daarmee zou je meer mensen op je kar kunnen krijgen.No Limit YFZ schreef:Heb even niet gevolgd. Persoonlijk vind ik het jammer dat het geen algemene pro petitie wordt. Zou één petitie maken pro permanente terreinen in Vlaanderen. Zo ga je vooreerst veel meer ondertekenaars aantrekken en ten tweede alle terreinen promoton.
Eventueel een poll koppelen met welke terrein de voorkeur heeft.
Ik ga morgen proberen wat tekst te schrijven voor de pro site met pro argumenten en weerlegging van groene argumenten.
Nog mogelijke site waar je kan posten :
www.mxworld.be (forum)
www.noppenforum.com (forum)
Peet, zorg jij dat de links op alle forums komen ?

No Limit YFZ schreef:Heb even niet gevolgd. Persoonlijk vind ik het jammer dat het geen algemene pro petitie wordt. Zou één petitie maken pro permanente terreinen in Vlaanderen. Zo ga je vooreerst veel meer ondertekenaars aantrekken en ten tweede alle terreinen promoton.
Eventueel een poll koppelen met welke terrein de voorkeur heeft.
Ik ga morgen proberen wat tekst te schrijven voor de pro site met pro argumenten en weerlegging van groene argumenten.
Nog mogelijke site waar je kan posten :
www.mxworld.be (forum)
www.noppenforum.com (forum)
Peet, zorg jij dat de links op alle forums komen ?