Pagina 4 van 7
Geplaatst: ma 20 nov, 2006 18:08
door Tom61
Jah idd ik zag vorige week in budel zon busje van intrax en die kwam een neiuwe suzuki lt-r van van de laan ophalen want die was erook dus die zal dan ook wel door intrax afgeveerd worden
Geplaatst: ma 20 nov, 2006 18:14
door Vyrena
Het kan dan wel duur zijn maar in Made heb ik toch gezien dat Wil zelf in een ''luxe wagen'' zoals hij het interpreteerde reed. Hij kwam mij voorbij over de diepste gaten en tijdens het rijden viel mij gewoon op hoe de quad rustig over de knippen ging en niet vanachter begon te stuiteren. De quad van mij stuiterde alle kanten op en kon hem dus niet vasthouden.
Geplaatst: ma 20 nov, 2006 18:16
door No Limit W-tec
Ik blijf erbij dat Intrax de meest comfortabele vering is waar ik ooit mee heb gereden.
Geplaatst: ma 20 nov, 2006 18:19
door Tom61
Tjah maja ik zet er geen veren van 3000 euro op ik zet er wel gewoon reigers ofzo iets op voor een 1800 euro da scheelt me tog weer 1200 euro kan ik daar mooi iets anders voor kopen
Geplaatst: ma 20 nov, 2006 19:24
door Frank MB
Als ik genoeg geld opzij heb gelegd dan komt er bij mij ook mooi intrax onder voor, achter zit er al onder, het is gewoon het beste punt.
Geplaatst: di 21 nov, 2006 18:08
door No Limit W-tec
Quad is vandaag afgeleverd bij Intrax, binnen dag of tien kunnen we eerste test doen. Ben benieuwd ! Henk Thuis was in elk geval enthousiast en zag het als een mooie uitdaging.
Geplaatst: di 21 nov, 2006 18:44
door Frank MB
No Limit YFZ schreef:Quad is vandaag afgeleverd bij Intrax, binnen dag of tien kunnen we eerste test doen. Ben benieuwd ! Henk Thuis was in elk geval enthousiast en zag het als een mooie uitdaging.
Wtec met intrax? Vet man
Geplaatst: di 21 nov, 2006 19:07
door doubletracing
ik snap eigenlijk niet waar dat grote prijsverschil zit en waarom die intrax zo goed is?sterkte of soepelheid van de veer,andere olie,ander systeem van demping,lichter materiaal?iemand verklaring hiervoor?
Geplaatst: di 21 nov, 2006 20:56
door No Limit W-tec
doubletracing schreef:ik snap eigenlijk niet waar dat grote prijsverschil zit en waarom die intrax zo goed is?sterkte of soepelheid van de veer,andere olie,ander systeem van demping,lichter materiaal?iemand verklaring hiervoor?
Ik probeer Henk te overtuigen om de prijzen van Intrax gelijk te schakelen met Ohlins. Het verschil zit hem volgens hem intern in de demper. Die demper zit veel ingewikkelder in elkaar dan de doorsnee demper. Ook zijn de aantallen voorlopig te klein om prijs te drukken. Wie weet komt daar op termijn verandering in.
Bij mij ga je W-tec kunnen testen met Wilbers, Ohlins en Intrax, telkens ook ietsje duurder. Aan de klant om de keuze te maken wat hij best vindt. Enige verschil is dat we bij W-tec met alle merken kunnen aanbieden vanuit fabriek zelf, terwijl je bij Suzuki, Yamaha,... altijd je standaard vering aan de kant moet gooien.
Geplaatst: di 21 nov, 2006 21:22
door Dutje#82
wat, nu intrax
en die ohlins dan weer niet goed ?
man man
Geplaatst: wo 22 nov, 2006 08:07
door No Limit W-tec
Dutje#82 schreef:wat, nu intrax
en die ohlins dan weer niet goed ?
man man
Die Ohlins zijn goed, rij er graag mee, springen niet door en doen het goed in het bochtenwerk op harde baan. Op zandbaan heb ik er nog niet mee gereden, Oede Miere wel. De Wilbers die aangepast zijn door W-tec zijn echter ietsje beter dan die Ohlins en maar half zo duur zeggen zowel Oede Miere als Franse klant die ze beiden hebben getest.
Bart Delaere heeft me gewoon op het idee gebracht om mijn intrax van yfz die nog niet verkocht waren (blijkbaar niemand overtuigd hiervan) om te bouwen voor mijn W-tec en extra set achteraan te kopen.
Geplaatst: ma 27 nov, 2006 16:52
door No Limit W-tec
Donderdag wordt quad opgehaald, vering is klaar.
Zaterdag testdag in Loon, ben benieuwd !
Geplaatst: ma 27 nov, 2006 20:36
door # 69 NikkY
stuur dan gelijk wat fotos en een filmpje als het kan dan zou heel moi zijn
grte nikky
Geplaatst: ma 27 nov, 2006 22:31
door Shaggy
No Limit YFZ schreef:Donderdag wordt quad opgehaald, vering is klaar.
Zaterdag testdag in Loon, ben benieuwd !
Ik ook...
Geplaatst: di 28 nov, 2006 08:30
door No Limit W-tec
Ah, onze testpiloot van dienst is weer boven water gekomen...