DE YAMAHA KIT VALT EIGENLIJK GOED MEE...
-
- Quadracer
wa een geknoei allemaal. Da dashboard hmmm oelang denkte dat die km teller erop ga blijven, niet voor niets da ze een speciaal beugel hebben ervoor. Enja de rest pfff in de groene stadzak stoppen en van niets beharen.
Pinkers mjah.... koop u maar een doos lampkes want ik kan je garanderen na iedere rit zijn ze aan de wuppe, dit was telkens bij mij azo. De eerste week waren al 2 lampkes kapot en de pinkerdoos. 2e week alle 4 de lampkes en terug pinkerdoos. Alles terug in garantie gehad en de 3e week ben ik van mijne beer gaan maken da ze elektronica moeten gebruiken want alles was weer aan de wuppe en heb dan de 4e week alles in de vuilbak gesmeten. Nu ben ik pas content. en ik ga een stuk sneller nu bespaart je wat gewicht
Alles moet naar MIJN gedacht zijn nah.
Die voorlichten, wat hou je tegen om dat eraf te smijten?? staat da ergens opgeschreven dat dit erop moet??? zoniet smijt da ermaar af ge kunt maar een waarschuwing krijgen hoor. En dan nog rij offroad de klakken rijden daar niet.
Pinkers mjah.... koop u maar een doos lampkes want ik kan je garanderen na iedere rit zijn ze aan de wuppe, dit was telkens bij mij azo. De eerste week waren al 2 lampkes kapot en de pinkerdoos. 2e week alle 4 de lampkes en terug pinkerdoos. Alles terug in garantie gehad en de 3e week ben ik van mijne beer gaan maken da ze elektronica moeten gebruiken want alles was weer aan de wuppe en heb dan de 4e week alles in de vuilbak gesmeten. Nu ben ik pas content. en ik ga een stuk sneller nu bespaart je wat gewicht
Alles moet naar MIJN gedacht zijn nah.
Die voorlichten, wat hou je tegen om dat eraf te smijten?? staat da ergens opgeschreven dat dit erop moet??? zoniet smijt da ermaar af ge kunt maar een waarschuwing krijgen hoor. En dan nog rij offroad de klakken rijden daar niet.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Bij het monteren van die kit is er bij mijn dealer wat mis gegaan. Quad wil niet meer starten en met dat nieuw computer systheem kwam er geen uitlezing Yamaha zou iemand langs sturen maar die heeft zen kat gestuurd verlengd weekend! Mijn dealer gaat er zelf mee naar yamaha donderdag of vrijdag. Klote kit
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
allé de misère begint al....lowdriver schreef:Bij het monteren van die kit is er bij mijn dealer wat mis gegaan. Quad wil niet meer starten en met dat nieuw computer systheem kwam er geen uitlezing Yamaha zou iemand langs sturen maar die heeft zen kat gestuurd verlengd weekend! Mijn dealer gaat er zelf mee naar yamaha donderdag of vrijdag. Klote kit
-
- Quadrunner
vraagje over die kilometerteller...jenzie schreef:enkele foto's van de Raptor 700 kit
De lamp heb k er gewoon opgelegd om te tonen
hoe lelijk het wel is!
De spiegels en de km-teller heb k er ook af gelaten omdat k die
al geplaatst heb van een ander merk.
De pinkers zijn dezelfde als die van de kit
alleen dat ik er witte pinkerglazen heb opgezet.
weet jij precies hoe ik de diameter instel van de banden om zo een juiste snelheid te krijgen??? weet wel hoe ik het moet doen, maar niet het juiste getal...
en ook de odometer (totaalteller) die gaat bij mijn weten niet..
hij recet hem telkens en na telt de verschillende ritjes niet op!...
graag had ik de totaalstand bijgehouden das altijd makkelijk om op onderhoud te gaan ofzo...
weet iemand hier raad mee???
tis dus ne endurance meter van trail tech
-
- Quadrider
-
- Quadrunner