Pagina 4 van 5
Geplaatst: zo 05 feb, 2006 22:37
door Skippy
Je haalt de kabel van koppelingshendel los
Maar hoe krijg je dan de WD 40 in de Kabel ?
Daar is dus die set voor .
Dat ding zorgt ervoor dat de olie echt in de kabel gespoten word
zodat de olie er er aan de andere van de kabel weer uit loopt
Dan is de kabel echt goed gesmeerd !!
Je kunt het rode slangetje wat bij de WD40 zit er gewoon op aansluiten.
P.S. Power genoeg die Dinli of niet?
Geplaatst: ma 06 feb, 2006 12:28
door Arno
Oke ik ga het proberen ,bedankt.
Inderdaad vermogen zit er zat in alleen wel toeren blijven maken.
Spreek je nog wel .
Arno.
Geplaatst: zo 19 feb, 2006 17:23
door Skippy
Is het normaal datbij 1000 KM De Remblokken achter
helemaal kaal zijn ?
Ik rijd meestal tochten 40% hard 60% off road
Geplaatst: zo 19 feb, 2006 17:24
door Sebastien
Het is teken dat je veel remt ofwel rij je met je voet op de pedaal
Geplaatst: zo 19 feb, 2006 20:11
door Arno
Ik zal je vertellen,hiervoor had ik een polaris en waren de blokken na 200 km al ijzer op ijzer,maar volgens mij waren de remmen niet goed.
Het is natuurlijk wel zo dat wanneer je door veel modderig water rijd je remblokken hard gaan.
Bij mijn Dinli is er achter één remblok voor 2/3 versleten en dat na 350 km.Ik bedoel maar.
Arno.
Polaris en Dinli
Geplaatst: do 23 feb, 2006 21:02
door brumm
Deze quads hebben beide een parkeer rem. Deze is bevestigt waar normaal de rem zit op het stuur. Echter is dit een mechanische rem waarbij je de achterrem blokkeert. Deze kun je ook stellen door een schroef aan te draaien. De achterrem wordt door de plaatsing van de parkeerrem belachelijk veel gebruikt. Wat resulteert in zeer snelle slijtage. Daar komt bij dat beide remmen slecht zijn afgeschermd van water en zand waardoor slijtage nog sneller zal toenemen.
Dus parkeer rem eraf halen. Scheelt in slijtage
Re: Polaris en Dinli
Geplaatst: do 23 feb, 2006 21:16
door mr.
welkom op het forum
Geplaatst: do 23 feb, 2006 22:12
door timo
als je offroad gaat zien de remblokjes ongeloofelijk veel af
en dit is bij heel wat quads : polaris predator,yamaha raptor,kymco kxr 250,polaris scrambler,suzuki ltz 400 enz deze quads rijden 's zondags mee met ons en die remblokken slijten als zot
Geplaatst: vr 24 feb, 2006 08:31
door Teunie
timo schreef:als je offroad gaat zien de remblokjes ongeloofelijk veel af
en dit is bij heel wat quads : polaris predator,yamaha raptor,kymco kxr 250,polaris scrambler,suzuki ltz 400 enz deze quads rijden 's zondags mee met ons en die remblokken slijten als zot
Ik heb mijn KFX400 al twee jaar en heb nog steeds de originele blokken erop. Vaak worden die blokken vervangen door een wanproduct en ja die zijn inderdaad snel versleten. (heb een keer op 2uur tijd!!! een setje op gereden toen ik mijn Honda nog had!!)
Geplaatst: vr 24 feb, 2006 10:20
door Ralph
Ronnieb heeft een keer een setje Tusk remblokken in een kwartier opgereden zonder te remmen.
Geplaatst: zo 26 feb, 2006 12:00
door ~JoAcHiM~
Grondsoort heeft er veeel mee te maken.
Geplaatst: zo 26 feb, 2006 13:46
door Ralph
Jep, dat was in zand, toen waren ze zo weg. Voor bleven ze schoon en deden ze het wel goed.
perfect
Geplaatst: za 04 mar, 2006 15:21
door mattus
ik heb vandaag mijn nieuwe dinli 450 opgehaald en al een tour gemaakt van 130 km. de quad rijdt perfect. ze hebben bij QP een modificatie toegepast naar aanleiding van jouw vraag skippy zodat hij meteen van onderuit gaat als een raket. gewoon adembenemend voor de prijs die deze quad kost.
Geplaatst: za 04 mar, 2006 20:27
door Skippy
Deze week is mijn Quad naar de Dealer gegaan voor de eerste beurt
(1000 km) Daar hebben ze de gasnaald en de sproeier verandert
zodat de motor veel beter van onderuit trekt !!!
Het blok heeft nu een heel ander karakter en er is beter mee
te rijden . Nu heb ik niet meer die piek bij hoge toeren.
Misschien een tip voor Brumm ?
DMX 450
Geplaatst: zo 05 mar, 2006 18:34
door brumm
DMX 450 al weer weggedaan. Heb nu een sportsman 800 en binnenkort nog een predator met kenteken.