Mag dicht, is verkocht...
Re: banshee *Flat-tracker* Mening gevraagd (p30)
Thx voor de reacties
Het zit eigenlijk zo:
Dat verlagen kost mij weinig tot niks. Als ik een veerpoot bevestiging las op de onderste a-arm, met bv 3 standen (zodat de veerpoot schuiner kan staan) Kost me dit in principe alleen de lak om de a arm te spuiten... een verlagings link voor achteraan heb ik liggen. Hij zou dan in zen geheel zakken natuurlijk.
Het idee kwam in me op toen ik deze foto zag:
Verder was ik van plan er niks meer aan te doen maarja Die brede voorvelgen komen er zowiezo deze winter
Het zit eigenlijk zo:
Dat verlagen kost mij weinig tot niks. Als ik een veerpoot bevestiging las op de onderste a-arm, met bv 3 standen (zodat de veerpoot schuiner kan staan) Kost me dit in principe alleen de lak om de a arm te spuiten... een verlagings link voor achteraan heb ik liggen. Hij zou dan in zen geheel zakken natuurlijk.
Het idee kwam in me op toen ik deze foto zag:
Verder was ik van plan er niks meer aan te doen maarja Die brede voorvelgen komen er zowiezo deze winter
Zo vind ik m mooi staan! A-armen staan mooi horizontaal, dus zie niet in waarom je negatief zou willen gaan. Is ook weer een nadeel bij holle wegen, stoepranden en verkeersheuvels
Yamaha YFZ480Build in progress
- yamahakoppel
- Quad GOD
persoonlijk ben ik voor laag rij zelf op 5cm dus vluchtheuvels en borduurs leer je nemen
jenzi zijn banshee lag ook laag ligt nu 1cm hoger omdat mijne maat zwaarder is
jenzi zijn banshee lag ook laag ligt nu 1cm hoger omdat mijne maat zwaarder is
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
die ex van jenzie vindt ik echt vet uitzien! Die hoogte lijkt me wel ideaal, tis zoiets dat ik bedoel
Ik zouw hem zo laag leggen dat hij de beste wegligging heeft en je niet voor elke drempel hoeft te remmen.
HONDA the dream of power
- yamahakoppel
- Quad GOD
op 5cm vlam ik nog over veel heuvels dat hem van de grond komt 60à70km/u geen probleem moeten alleen geen korte hoge zijn
Groetjes Kris
Ja die lag op 3cm ofzo YFZ-armen en dan nog eens KW's op de originele veren.
Yamaha YFZ480Build in progress
Ik was al eens op zoek gegaan naar andere nerfbars voor mijn banshee...Probleem was dat er niet echt iets moois te vinden was, omdat er problemen waren met de kickstarter die tegen de heelguard kwam. Na wat meetwerk, kwamen we tot de conclusie dat de nerfbars van een Suzuki Ltr aardig in de buurt kwamen.
Dus:
Nerfbar van een Ltr
image
Eens snel erop gezet, en dit was praktisch ervoor gemaakt
Het enige dat ik heb moeten doen, is 2 gaten groter boren aan de nerfbars, en 2 beugels maken voor ze aan de voorkant te bevestigen. De kappen zelf hangen er nog niet aan vast, maar dit lijkt me geen probleem om dit fatsoenlijk te doen.
Ik denk dat het alleen wel mogelijk is, als er brede a-armen op de banshee staan, anders zou het wel eens krap kunnen worden. Al bij al ben ik zeer tevreden
grts
Dus:
Nerfbar van een Ltr
image
Eens snel erop gezet, en dit was praktisch ervoor gemaakt
Het enige dat ik heb moeten doen, is 2 gaten groter boren aan de nerfbars, en 2 beugels maken voor ze aan de voorkant te bevestigen. De kappen zelf hangen er nog niet aan vast, maar dit lijkt me geen probleem om dit fatsoenlijk te doen.
Ik denk dat het alleen wel mogelijk is, als er brede a-armen op de banshee staan, anders zou het wel eens krap kunnen worden. Al bij al ben ik zeer tevreden
grts
-
- Pro Quadrider
Re: banshee *Flat-tracker* LTR nerfbars p 31
gewoon geweldig !!!helemaal af ik denk als je nu nog wat aan je banshee gaat veranderen dat het "te" wordt
Misschien alleen nog de voorbanden naar 195-40-10..
Heb ik er sinds een week of 3 op liggen en bevalt echt super!
Heb ik er sinds een week of 3 op liggen en bevalt echt super!
Yamaha Banshee SM 2007
Thx mannen...
Heb enkel nog de achteras die er op moet, en dan de banden gelijk Msnaphaan zegt. Al wil ik er ook wel brede velgen op vooraan.
grts
Heb enkel nog de achteras die er op moet, en dan de banden gelijk Msnaphaan zegt. Al wil ik er ook wel brede velgen op vooraan.
grts
Welke velgenmaat heb je nu dan..??
Ik heb 6x10 en de banden zitten er mooi recht op..
Niet getrokken ondanks dat dat iets mooier is maar past goed zo.
Ik heb 6x10 en de banden zitten er mooi recht op..
Niet getrokken ondanks dat dat iets mooier is maar past goed zo.
Yamaha Banshee SM 2007
- yamahakoppel
- Quad GOD
ziet er wel gepast uit ja
geen problemen met uw kick starter?
je hebt nu een verlengde achterbrug maar met een originele achterbrug komen de nerfbars kort op uw achterwielen of zie ik dat verkeerd
voor uw kappen te bevestigen kun een buisje tussen kap en nerfbar plaatsen en een lange bout of misschiens het beugeltje van de nerfbar wat plooien zodat deze korter bij de kappen komen
ik had bij mijn warrior draad in mijn nerfbar getapt en een bout door de kap en een dubbele moer tussen nerfbar en kap geplaatst spijtig scheurde de bout uit mijn nerfbar, de alluminium was te zwak. ik heb nu een staaf van 30dik en 5cm lang in mijn nerfbar geschoven waar draad in getapt is
geen problemen met uw kick starter?
je hebt nu een verlengde achterbrug maar met een originele achterbrug komen de nerfbars kort op uw achterwielen of zie ik dat verkeerd
voor uw kappen te bevestigen kun een buisje tussen kap en nerfbar plaatsen en een lange bout of misschiens het beugeltje van de nerfbar wat plooien zodat deze korter bij de kappen komen
ik had bij mijn warrior draad in mijn nerfbar getapt en een bout door de kap en een dubbele moer tussen nerfbar en kap geplaatst spijtig scheurde de bout uit mijn nerfbar, de alluminium was te zwak. ik heb nu een staaf van 30dik en 5cm lang in mijn nerfbar geschoven waar draad in getapt is
Groetjes Kris
Msnaphaan: Ik denk dezelfde maat als u, maar ik wil de breedte die bv jumper of yamahakoppel heeft...
Yamahakoppel: Nope, geen problemen met de kickstarter...Bwaah meet een originele achterbrug komen ze korter, maar niet te kort...Ze zitten gewoon net achter de kappen, steken niet uit ofzo...
grts
Yamahakoppel: Nope, geen problemen met de kickstarter...Bwaah meet een originele achterbrug komen ze korter, maar niet te kort...Ze zitten gewoon net achter de kappen, steken niet uit ofzo...
grts