Pagina 31 van 72
Re: 2009 Kawasaki KFX450R (Updates P29!!!)
Geplaatst: wo 01 dec, 2010 20:27
door craemertje
hahaa zo moet het .ja natuurlijk zeker een andere drijfstang mee steken wand zoveel power op je originele drijfstang kan niet goed zijn.als die zou springen k,mag er niet aan denken. tzouw wel een bommetje zijn als jet zou doen
de dag dat mijn kfx,tje het begeeft steek ik ook direct een bigbore
nu tzijn wel altijd zware kosten hé
Re: 2009 Kawasaki KFX450R (Updates P29!!!)
Geplaatst: wo 01 dec, 2010 20:49
door michaelcross
Belgian Pro schreef:Ondertussen zegt de tracker dit :
Your item arrived at the delivery Post Office in BELGIUM at 7:43 am on December 01, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day.
Dus morgen heb ik dat aan de deur!
wat heb je besteld ??
Re: 2009 Kawasaki KFX450R (Updates P29!!!)
Geplaatst: wo 01 dec, 2010 20:58
door Belgian Pro
DAT zal je morgen wel zien
:D
Re: 2009 Kawasaki KFX450R (Updates P29!!!)
Geplaatst: wo 01 dec, 2010 22:02
door Timo660
leuk dagje gehad aan het filmpje te zien
Re: 2009 Kawasaki KFX450R (Updates P29!!!)
Geplaatst: do 02 dec, 2010 08:37
door Quadzillaboy
Belgian Pro schreef:
Allen moet ik dan best een Walsh drijfstang hebben want de originele is te zwak.
Deze zijn volgens mij ook niet slecht
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KX450F-K ... 5196444c54" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2009 Kawasaki KFX450R (Updates P29!!!)
Geplaatst: do 02 dec, 2010 17:12
door jumper2110
Yes vandaag is het EINDELIJK morgen
Spijtig van je blok wel, hoe kan zoiets nu gebeuren
Re: 2009 Kawasaki KFX450R (Updates P29!!!)
Geplaatst: do 02 dec, 2010 20:02
door Belgian Pro
Idd, die gebruiken ze voor factory racing bij kawasaki, let wel dat it voor de kx450 is, dat is de crossmotor, denk niet dat dat hetzelfde is...
Re: 2009 Kawasaki KFX450R (Updates P29!!!)
Geplaatst: do 02 dec, 2010 21:03
door Belgian Pro
Weet er iemand dit?
Standaard compressie van zuiger bij mijn kfx is 12,0:1
Een athena big bore heeft 12,7:1 compressie, is dit dat dan hogere druk?
Een hoge druk zuiger kan je krijgen in 13,1:1 en 13,8:1
Iemand een idee?
Re: 2009 Kawasaki KFX450R (Updates P29!!!)
Geplaatst: do 02 dec, 2010 21:40
door tjobbie
Belgian Pro schreef:Weet er iemand dit?
Standaard compressie van zuiger bij mijn kfx is 12,0:1
Een athena big bore heeft 12,7:1 compressie, is dit dat dan hogere druk?
Een hoge druk zuiger kan je krijgen in 13,1:1 en 13,8:1
Iemand een idee?
standaardt 12,7:1 ligt idd. iets hoger maar maakt elkaar niet veel. 12:1 is al vrij hoog, maar dat is waarschijnlijk omdat de kfx al echt een crossblokje is.
13:1/8 is wel heel hoog hoor
dan zul je waarschijnlijk al hogere octaan moeten gaan tanken om kloppen tegen te gaan.
Re: 2009 Kawasaki KFX450R (Updates P29!!!)
Geplaatst: do 02 dec, 2010 21:46
door klaas136
ga niet te hoog . geeft meer problemen dan dat je er mee op schiet . blijf onder de 13:1
Re: 2009 Kawasaki KFX450R (Updates P29!!!)
Geplaatst: do 02 dec, 2010 21:54
door Belgian Pro
Ze zeggen dat je bij die big bore met normaa octaan kan rijden en dat zecompitabel zijn met andere nokkenassen zoals in mijn geval. Weet alleen niet of jeook andere krukas moet hebben? Gaat me versnellingsbak het houden? Weet jij dt Tjobbie?
Re: 2009 Kawasaki KFX450R (Updates P29!!!)
Geplaatst: do 02 dec, 2010 22:01
door tjobbie
je versnellingsbak zal het wel houden hoor,de meeste versnellingbakken/platen houden het wel tot een pktje of 70 hoe het met de krukas zit weet ik niet, ik weet de zwakke plekken van een kfx niet.
er zijn vast wel kfx fora,s of experts waar je deze vraag kunt stellen.(mx jake misschien)
nokkenassen is niet zozeer afhankelijk van de bigbore, eerder van de zuiger en de kop.
Re: 2009 Kawasaki KFX450R (Updates P29!!!)
Geplaatst: do 02 dec, 2010 22:09
door Belgian Pro
Oh ok, denk niet dat ik aan de 70 kom ...
Heb daarjuist een post geplaats met een paar vragen op een kfx forum, maar denk niet dat ik snelle response zal hebben.
En hoe zit het met de koppeling... zou die het houden?
Re: 2009 Kawasaki KFX450R (Updates P29!!!)
Geplaatst: do 02 dec, 2010 22:16
door tjobbie
Belgian Pro schreef:Oh ok, denk niet dat ik aan de 70 kom ...
Heb daarjuist een post geplaats met een paar vragen op een kfx forum, maar denk niet dat ik snelle response zal hebben.
En hoe zit het met de koppeling... zou die het houden?
ik doel ook eerder op de platen, je zou er evt. sterkere veren in kunnen proppen of een extra plaat als er ruimte voor is.
ik denk dat de transm. zelf dik 90pktjes kunnen verwerken.
uit de rappies halen ze ook 100+pktje uit zonder trans. problemen.
maar nogmaals ikzelf ben ook geen expert dus ga er niet steenvast vanuit
Re: 2009 Kawasaki KFX450R (Updates P29!!!)
Geplaatst: do 02 dec, 2010 22:49
door Belgian Pro
Dus de koppeling kan het moeilijk krijgen... zal het wel snel merken als het zo is.
De transmissie zou het moeten aankunnen.
De krukas zal ik wrs moeten vervangen door een Hot Rod
Hoe zit het met dit?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KFX450-K ... 5193532978" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou dit nodig zijn?