Raptor 660 SM *Gestolen*

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
mike04011977
Quad Master
Quad Master

Re: Raptor 660 SM

Bericht door mike04011977 »

hey mark is je quad al weer gemaakt?
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Mark_T »

Haha je wil rijden zeker? :) Nee helaas staat ie nog even bij W-lies. Ze kijken hem nog even voor de zekerheid na.

@ferry, Relaxed dat je al snel gevonden hebt waarom die inhield. En zonder luchtfilterbak rijd het dus nog beter :) Heerlijk! Kan niet wachten om er weer op te rijden na mn vakantie.
Raptor 660 SM
mike04011977
Quad Master
Quad Master

Bericht door mike04011977 »

hoe raad je het 8) jammer dat ie er nog staat, maarja beter het zekkere voor het onzekere

laat me maar weten als je weer een x wilt rijden
ik ben er nog tot donderdag en dan gaat ik ook twee weken op vakantie

(en voor mensen die denken dan ze een slag kunnen slaan)
de hond en katten blijven thuis :roll:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
ferry.v
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door ferry.v »

Hey Mark,
Oorzaak van het schakelen is ook gevonden! Het veertje van je schakelpook in je blok is ingescheurd,nog net niet gebroken. Hierdoor heb je geen veerspanning meer op je schakelmechanisme staan en dat is dus de oorzaak van het lastig schakelen.
Maar dit komt helemaal goed,onderdelen worden besteld en als alles op tijd binnen is kan je gewoon weer knallen als je terug bent van vakantie :crosser:
Laters...
www.w-lies.nl .Alles voor uw quad en scooter!
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

Ferry , was het precies hetzelfde probleem als bij mij ?
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
ferry.v
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door ferry.v »

@zakie, ja dat staat er toch!! heb je nu ook al een bril nodig of heb je teveel vliegen teruggekopt toen je gisteren naar huis reed :lol: :lol: :lol:
Het enige verschil is dat ie bij jouw afgebroken was en bij Mark ingescheurd is maar nog wel in 1 geheel is!

In ieder geval blij om te horen dat je quad weer beter rijdt!

Laters...
Laatst gewijzigd door ferry.v op vr 30 jul, 2010 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

Thanks Man hijs echt super nu :mrgreen: Toppie he :ster:
MarcoT
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door MarcoT »

Mooie quad en erg interesant topic!
Maar heb een Ik heb een vraagje, Hoe is het nu met de lak op je kappen? bevalt het nog goed? Ik wil mij kappen namelijk ook opknappen maar twijfel tussen spuiten of nieuwe...
Alvast bedankt!
Groeten Marco
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Mark_T »

Dankjewel

De kappen houden het naar omstandigheden goed. Ik zie nu wel kleine barstjes ontstaan en spuit de kappen daarom deze winter weer opnieuw. Voor 14 euro ben ik straks klaar en zien ze er weer als nieuw uit. En volgens mij kan je geen matzwarte kopen, dus het licht eraan welke kleur je wilt hebben.

--------

Quad is ondertussen weer terug van W-lies en de mannen hebben de quad veranderd in een monster :) De luchtfilterbak is aangepast en hij rijd nu echt goed. Hij pakt het gas veel beter op en loopt heel mooi naar de top. :bier: Bedankt mannen!

-------

Vandaag wezen mountainbiken in zuid-limburg (epen). Toen we een riviertje over wilden steken, kwam Owimpie ineens met zijn quad aanrijden door de rivier. Echt toevallig dat je daar iemand van het Quadforum tegen komt.
Raptor 660 SM
ferry.v
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door ferry.v »

@Marco-t, als je je kappen goed voorbereid en met speciale weekmaker(flexibel maker van lak) spuit blijft het prima zitten.
Mijn quad is 2 jaar geleden gespoten en zit er nog op als nieuw! Zie mijn topic http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 42&t=30669" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij W-lies is die te bezichtegen met nog twee andere gespoten quads waarvan de lak er al meer dan 3 jaar op zit!

@Mark-T, Fijn om te horen dat je quad weer naar je zin is! loopt inderdaad een stuk beter nu! dank zij jouw revisie ga ik ook maar sneller aan die van mij beginnen! Die van jouw klinkt weer zo netjes en loopt weer lekker vlot 8)

P.s. ga jij a.s. zondag nog met ons mee? want dan hou ik de plek in de vrachtwagen voor je gereserveerd!
Laat ff wat horen aub via forum of telefoon ofzo!

laters....
Ferry
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Mark_T »

ferry.v schreef: P.s. ga jij a.s. zondag nog met ons mee? want dan hou ik de plek in de vrachtwagen voor je gereserveerd!
Laat ff wat horen aub via forum of telefoon ofzo!

laters....
Ferry
Ferry, Ik zou heel graag mee willen rijden, maar ik denk niet dat het gaat lukken ivm werk. Als ik eerder geweten had dat er plek in de vrachtwagen was, was ik zeker mee gegaan. Ik moet namelijk vannacht op een feest werken van 21:00 tot 08:00 en dan zondag avond weer om 17:00uur. Erg jammer, maar bij de volgende W-lies tourrit ben ik weer van de partij.
Raptor 660 SM
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Mark_T »

Zo, net een lekker ritje van 200km gemaakt. Heeerlijk weer :) Wat wel grappig was onderweg; Ik reed langs het paleis van de koningin in Wassenaar en toevallig kwamen er een paar AA wagens naar buiten rijden. Bij het eerst volgende stoplicht stonden ze naast me en sak Beatrix ineens dr duim omhoog :) Toen even helm omhoog en vriendelijk terug gelachen, haha.
Raptor 660 SM
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

Koninglijke Quad :lol:
nijsluc
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door nijsluc »

Ja Mark ,,,

nu kun je niks anders uw quad oranje spuiten hé :)
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
MarcoT
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door MarcoT »

ha ha... das een leuke ervaring!
Ja oranje da's mischien ook wel iets...
Zoals het er nu uitziet ga ik de kappen spuiten deze winter ( kan altijd nog nieuwe kopen). Maar hoe of wat weet ik nog niet maar denk nu aan donker (bijna zwart) blauw met een zilveren neus.
Groet Marco
Plaats reactie