Raptor 660 SM *Gestolen*
Re: Raptor 660 SM
Shit, Boete is binnen. €640 in totaal, dus weer een flinke deuk in mn bankrekening.
Raptor 660 SM
Mark_T schreef:Shit, Boete is binnen. €640 in totaal, dus weer een flinke deuk in mn bankrekening.
wow,,,,,,,,,,,wat heb jij voor gehad
shit man
Voor dat bedrag had je goldspeed goldlines + durableu achteras , , ik heb juist de factuur
nog voor me liggen
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Wauw niet leuk Mark , dikke motor revisie was dat dan he
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quad Master
hoeveel!!!.....
hoe heb je dat bij elkaar gescoord????
hoe heb je dat bij elkaar gescoord????
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Pro Quadrider
bale mark maar waarvoor zo veel wat heb je uitgevreten/?? grtzz
49 km/h te hard gereden bij wegwerkzaamheden. Het was 2 uur 's nachts en geen hond te bekennen. Verder wist ik dat ze daar niet aan het werk waren, want het was puur een fietspad langs een 2baansweg opnieuw betegelen.
Raptor 660 SM
-
- Pro Quadrider
waaat dat meen je niet wat een kl**tzakken criminelen laten ze gewoon lopen
-
- Quadverslaafde
nie normaal meer
kan je nagaan dat een 2 weekjes geleden nog een politiemotor mij voorbij kwam zeilen over een dubbel doorgetrokken streep om
er vervolgens met een gangetje van rond de 120 vantussen te gaan terwijl je er 80 mag.
maar ik heb een vaag vermoeden dat deze meneer geen boete op de bus krijgt.
kan je nagaan dat een 2 weekjes geleden nog een politiemotor mij voorbij kwam zeilen over een dubbel doorgetrokken streep om
er vervolgens met een gangetje van rond de 120 vantussen te gaan terwijl je er 80 mag.
maar ik heb een vaag vermoeden dat deze meneer geen boete op de bus krijgt.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Ja, ze reden ook weg als gekken. Maar ik heb foto's genomen van de weg. Daar stonden borden met 30 km/h, maar die waren omgedraaid en het bord met 50 km/h was gewoon te zien. Ik ga het dus gewoon proberen in hoger beroep. Dat ik een boete krijg, waarbij ik 50 mocht en dan word het 29 km/h te hard. Dat klinkt al een stuk beter.
Raptor 660 SM
-
- Pro Quadrider
ik denk dat je een goede kans maakt sucses grtz pascal
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
wat een smeerlappen!!!! Dat ze maar gestolen quads gaan zoeken of zo...
Groet Marco
Groet Marco
-
- Quadverslaafde
hallo,,, dat kost geld, boetes brengen geld opMarcoT schreef:wat een smeerlappen!!!! Dat ze maar gestolen quads gaan zoeken of zo...
Groet Marco
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Ja Tjobbie dat snap ik ook wel maar die gasten worden natuurlijk al betaald van ons belasting geld, en dan ook nog geld aftroggelen op een slinkse manier.... das een beetje dubbel op.tjobbie schreef:hallo,,, dat kost geld, boetes brengen geld opMarcoT schreef:wat een smeerlappen!!!! Dat ze maar gestolen quads gaan zoeken of zo...
Groet Marco
Groet Marco