Raptor 660 SM *Gestolen*
Re: Raptor 660 SM
Ben je normaal je rijbewijs niet kwijt bij zo'n overschrijding? Of is dat alleen in belgie...
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
En dan moeten ze je ook ter plekke staande houden zover ik weet.Mark_T schreef:In Nederland pas vanaf 50 km/h, dus ik heb geluk gehad
Groet Marco
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Oeps......Mark_T schreef:Was ik ook
Scheveningen Cruise 12 September
Let op! Zondag 12 September zal dan eindelijk de rit gaan plaats vinden. In het ritten topic is verdere informatie te vinden
Raptor 660 SM
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
dan was je geloof ik ook langs ong huis wezen mountenbikeMark_T schreef: Vandaag wezen mountainbiken in zuid-limburg (epen). Toen we een riviertje over wilden steken, kwam Owimpie ineens met zijn quad aanrijden door de rivier. Echt toevallig dat je daar iemand van het Quadforum tegen komt.
jammer van je boeten >.< die komt zwaar aan
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Gefeliciteerd met uwe verjaardag Mark (Oftopic)
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Misschien dat jullie mij kunnen helpen?
Ik wilde vanochtend starte, dus ik druk op de elektrische start en de quad startte. Vervolgens kwam er een soort geluid alsof je de startknop te lang inhield, maar dat deed ik niet. Toen zette ik de motor uit, maar tot mijn verbazing bleef mn quad zichzelf starten. Het leek net of ik de knop ingerukt hield, maar de quad niet startte. Ik drukte op het knopje, want dacht dat ie vast zat, maar dat was niet zo. Vervolgens draai ik mn sleutel om, maar nog steeds bleef die starten. Toen heb ik maar 1 accupool los gemaakt en stopte het.
Als ik nu mn sleutel uit het contact laat en ik druk de pool op de accu, gaat hij gewoon weer door met starten?
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn en wat ik moet doen?
Ik wilde vanochtend starte, dus ik druk op de elektrische start en de quad startte. Vervolgens kwam er een soort geluid alsof je de startknop te lang inhield, maar dat deed ik niet. Toen zette ik de motor uit, maar tot mijn verbazing bleef mn quad zichzelf starten. Het leek net of ik de knop ingerukt hield, maar de quad niet startte. Ik drukte op het knopje, want dacht dat ie vast zat, maar dat was niet zo. Vervolgens draai ik mn sleutel om, maar nog steeds bleef die starten. Toen heb ik maar 1 accupool los gemaakt en stopte het.
Als ik nu mn sleutel uit het contact laat en ik druk de pool op de accu, gaat hij gewoon weer door met starten?
Raptor 660 SM
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Startrelais blijft hangen.Mark_T schreef:Misschien dat jullie mij kunnen helpen?
Probeer er even een tik op te geven, soms komt ie dan los.
Anders ff nieuw relaistje
Je bedoeld dat kastje wat meestal achter je accu zit. Waar ook een zekering in zit en waar de + van de accu naar toe loopt?
Raptor 660 SM
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Dankjewel Michael! Fixed
Moest alleen wel de quad aanrennen want hij had mn accu leeg gezopen
Moest alleen wel de quad aanrennen want hij had mn accu leeg gezopen
Raptor 660 SM
-
- Quadrunner
- Contacteer: