734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
-
- Quadverslaafde
Re: YFM700R SE Black Streetfighter(UPDATE P36)
sorry, dat durf ik zo niet te zeggen.
waarom als ik vragen mag?
waarom als ik vragen mag?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
de stage2 cam is eindelijk gezet en gelijk een proefrit mee gemaakt, en ik moet zeggen dat ie gaat als unun tiet!
nu alleen nog een keer m,n velgen laten balanceren want ze trillen als een gek op hoge snelheid en ik heb
z,n bij m,n vader op het werk in de toyota garage op het banden apparaat geprobeerd te passen maar helaas
ach ja, who cares, mijn dag is weer goed
nu alleen nog een keer m,n velgen laten balanceren want ze trillen als een gek op hoge snelheid en ik heb
z,n bij m,n vader op het werk in de toyota garage op het banden apparaat geprobeerd te passen maar helaas
ach ja, who cares, mijn dag is weer goed
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quad Master
ik wil 2 stalen remleidingen laten maken +2 inch
ik heb ze zelf al een beetje gemeten en kom op 140cm uit, ben alleen bang dat het te lang of weer net iets te kort is
mocht iemand het toevalige weet
ik heb ze zelf al een beetje gemeten en kom op 140cm uit, ben alleen bang dat het te lang of weer net iets te kort is
mocht iemand het toevalige weet
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Dat is mooi man gaan als een banaan
Je velgen kunnen alleen op een aparaat waar je alles van de as kan halen ,dan blijft er een plaat over met 4 gaten tenminste wat ik weet daar kan je je wiel opspannen met gewoon 2 losse bouten en balanceren maar
Je velgen kunnen alleen op een aparaat waar je alles van de as kan halen ,dan blijft er een plaat over met 4 gaten tenminste wat ik weet daar kan je je wiel opspannen met gewoon 2 losse bouten en balanceren maar
yamaha of toch een can-am
-
- Quadverslaafde
ok dan, bij de garage past hij op het apparaat maar de klem om te spannen heeft 2 vaste handgrepen die te groot waren
om in de velg te draaien.
maar waar heb jij het toen laten doen dan?
@mike: ok dan, ik zou zeggen beter iets te lang als iets te kort. je moet gewoon ruim meten, en een beetje
vertrouwen hebben in jezelf
@mike: ok dan, ik zou zeggen beter iets te lang als iets te kort. je moet gewoon ruim meten, en een beetje
-
- Quadverslaafde
zal ik je m,n geheimpje vertellen hoe ik m,n cam heb vervangen?
nou?
vooruit dan
Link
Link
via een youtube filmpie het moet niet gekker worden
nou?
vooruit dan
Link
Link
via een youtube filmpie het moet niet gekker worden
amai die kerel werkt snel
prachtig werk tjobbie!
jij gaat een quad tuningbedrijf moeten beginnen!
prachtig werk tjobbie!
jij gaat een quad tuningbedrijf moeten beginnen!
-
- Quadverslaafde
hihi, ikke niet maar die gozer van het filmpie zou het best kunnen ja
turbo monteur
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
tjobbie schreef:ok dan, bij de garage past hij op het apparaat maar de klem om te spannen heeft 2 vaste handgrepen die te groot waren
Die klem die moet je laten vervallen op het eind van de as waar je het wiel oplegd/hangt zit een eindplaat met gaten die kan je gebruiken om je wiel met 2 losse bouten te bevestigen dus alles van de as af ook de konische kegels
Ik heb het laten doen bij for wheels in krimpen aan den ijssel
-
- Quadverslaafde
ok, bedankt man, maar nog 1 klein vraagje want ik denk dat ik je nu begrijp maar had die plaat ook de gaten
115 en 156 dan? anders kan je de wielen toch niet fatsoenlijk centeren
Sleufgaten en het gaat om de zijde waartse trillingen dus komt goedtjobbie schreef:ok, bedankt man, maar nog 1 klein vraagje want ik denk dat ik je nu begrijp maar had die plaat ook de gaten
- yamahakoppel
- Quad GOD
mij hebben ze gezegt dat je met speciale korrels in uw band het ook al goed kunt oplossen dit systeem wordt veel met camion's toegepast en ik ken er die het ook al een tijd in quadbanden gebruiken normaal bij een bandenboer kunnen ze u er meer over vertellen
je moet je quad eens met zijn achterwielen van de grond zetten en dan de wielen in zijn 3de op rolantie laten draaien bij mijne zag ik de band op en neer bewegen nu heb ik de wielen van de quad gehaald en dan terug eens laten draaien blijkbaar heeft hij het nu nog ik heb er een ijzeren lat langs gehouden en dan zie je het nog harder dat de as beweegt
de as zelf is nu 8maand oud maar bij de vorige had ik ook dat mijn wiel precies sprong op de baan maar dacht dat dit aan mijn band hing en de lagers zijn vervangen toen ik deze as plaatste moet dus op zoek naar het probleem ga het van de week eens allemaal demonteren en miss de lagers terug vervangen
je moet je quad eens met zijn achterwielen van de grond zetten en dan de wielen in zijn 3de op rolantie laten draaien bij mijne zag ik de band op en neer bewegen nu heb ik de wielen van de quad gehaald en dan terug eens laten draaien blijkbaar heeft hij het nu nog ik heb er een ijzeren lat langs gehouden en dan zie je het nog harder dat de as beweegt
de as zelf is nu 8maand oud maar bij de vorige had ik ook dat mijn wiel precies sprong op de baan maar dacht dat dit aan mijn band hing en de lagers zijn vervangen toen ik deze as plaatste moet dus op zoek naar het probleem ga het van de week eens allemaal demonteren en miss de lagers terug vervangen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadverslaafde
ik weet wel dat flinke trilling of niet gebalanceerde wielen, de as en lagers niet veel goeddoen in korte tijd dus
moet dit zo spoedig mogelijk oplossen.
moet dit zo spoedig mogelijk oplossen.
voor het ballanseren van je wielen
heb je een apparaat nodig waar of je dus idd je velg op vast kan schroeven
ik ben nu bezig met 2 adaptors te maken om ze zelf op mijn werk te kunne doen
heb je een apparaat nodig waar of je dus idd je velg op vast kan schroeven
ik ben nu bezig met 2 adaptors te maken om ze zelf op mijn werk te kunne doen
warrior gsxr 1000