nu de winter voor de deur staat heb ik het wat rustiger op het werk en dus tijd voor aan de quad te beginnen
ben vandaag al aan mijn verdichte brug begonnen met schuren al de plaatsen die slecht of niet verdicht waren geschuurt eerst korrel 60 en zit toch al aan korrel 120 nog wat blaadjes schuurpapier te gaan
morgen mijn vercroomde brug verwijderen zodat deze terug vercroomd kan worden onder "garantie" gelijk mijn vercromer zei

en ga mijn frame guards ook terug laten doen

want beginnen nu alle bij los te komen
ga hem ook eens inlichtingen vragen voor andere onderdelen te laten doen heb mij nog wat gerief besteld voor het polijsten te vergemakkelen een straalcabine met glasparels dan krijg je al een mooi glad oppervlak verminderd het schuren
heb ook even gekeken om een verdichtingsmachine te kopen maar heb van ene gehoord dat verdichte onderdelen niet vercroomd kunnen worden
ik heb ook al een paar andere vercromers gevonden maar zeggen allemaal dat alluminium moeilijk te vercromen is en als ik daar de juist man voor wil moet ik bij vleminckx in hasselt zijn

is dat nu juist die waar ik ga en nog lukt het niet
maar zati zijn frame guards houden wel en mijn maat zijn blijven ook alleen hebben die wel iets meer gekost dan mijn hij zal de prijs wat gedrukt hebben zeker gelijk ze zeggen goedkoop is duurkoop