Mega Update!
Allereerst:
Stefan bedankt voor het werken aan de quad!
Yo,
Weer een update!
Nou, ik kan er een heel verhaal over schrijven,
maar foto's zeggen meer...
Pak je zak chips en geniet...
Foto's:
Nieuwe spulletjes, zijn niet allemaal voor quad
- MHR 2006
(Nieuwste MHR vario) met grote rollen.
- 2x MHR Rollensets
- Domino's Snelgas
- Pakking set MHR Cross/7T
Deze keer hebben we het
Malossi boekje maar eens
open gelegd... Aangezien dit geen Plug&Play spul is... (ja, dat heb ik nu wel geleerd
)
Slotspeling zuigerveer, precies goed...
Zuigertje in zijn vertrouwde krukas
De MHR Team 7T erop... en wat zien we daar nou achter?!
Juist Stefan z'n Speedfight met een Yasuni C16...
Ook gelijk wat koelgaten in het carterdeksel gemaakt
De squish, extra ruim gezet i.v.m inrijden cilinder
Ja ik weet, wordt later nog 0,59
Massakabel (die nu al ergenst anders zit
)
Gewoon leuk foto'tje...
Op een rijtje: ABT, Twins PVL digi, Malossi 7T...
Let ook op de cilinderkop die eral op zit
Grondplaat Twins PVL digitaal...
Alle kabel afgewerkt met RVS gevlochten staal...
Omdat het langzaam aan die avond al laat begon te worden,
heb ik geen foto's meer gemaakt.
Maar ik beloof dat er nog foto's van de PVL komen!
Allereerst:
Het spijt me voor de mensen die 's nachts zijn wakker
geworden door het geluid van de quad.
(die toch wel wat
decibel produceerde )
De quad
starte na 2x kicken gelijk al, op wat
gepruttel na liep hij wel.
Toen gelijk
zachtjes ingereden op het industrie terrein.
De ochtend daarna (nadat we vers waren uitgeslapen) gelijk
weer verder, toen kwamen we tot de conclusie dat
de
carburateur steeds
overliep en
niet goed functioneerde (doordat hij zo schuin stond).Hij bleef ook maar
net stationair draaien.
Daarom heb ik maar een ander
spruitstuk aangeschaft,
ben ik gelijk klaar van dat overloop gedoe
(ook al geprobeerd vlotter bij te buigen).
Aanschouw:
Juist, een 29mm metalen Spruitstuk!
Nu kan iedereen de gasfabriek goed zien
V-force membraan...
Ik vind hem persoonlijk mooier als de combinatie
met wig...
Hier het blokje compleet! (ja, met koelvloeistof
)
Nu de quad
motorisch ver af is, ga ik nu
tijd/geld in
haar uiterlijk stoppen.
Wat net zo belangrijk is en nog bijna tot niks
aan gedaan is.
Verder zijn we ook nog een
compressie test gaan doen,
die gelukkig ook goed was!
Wat er
motorisch nog moet
gebeuren:
- Snelle vertanding
- Carburateur en Spruitstuk Tunen
- Xsh Powerfilter
- Afstellen
Het uiterlijk begin zet ik nog maar niet op een rijtje
want dat is gewoon veel.. heel veel...
Ik zie jullie met quad op de
Meetings 2008!
(Ik ga weer verse foto's voor jullie maken...)
Heb hem nu ong. 2,5 uur ingereden (malossi boekje adviseerd min. 40min)
dus hij is klaar om te ... vliegen
... filmpjes komen eraan!
Nogmaals bedankt Stefan, voor het werken aan de quad!
laat even een berichtje achter!
RP