maar wat mss wel kan dat hij andere valving erin steekt !
maarja.. joe/ton ==> nie onze zaak
grtzz
Het is toch logisch dat iedere verkoper zijn eigen merk het beste vindt en dat zijn oordeel heel subjectief is.technoflex schreef:nee, technoflex is alles behalve de middenweg,
Maar daar moet je eerst mee gereden hebben voor je weet waarover je spreekt.
Iedereen zijn goesting, maar ik weet wat er voor qualiteit er bij ons in de testbank staat, en daar zou je van verschieten.
ik heb nog nooit een merk afgebroken, alleen toegelicht wat de pluspunten en de minpunten zijn,
de keuze ligt nog altijd bij de klant.

ik heb in bree vbm gereden op mijn nonkels yfz met maessen armen en reiger veren die zij er voor leveren.snap niet dat je dan nog kunt zeggen dat die vering niet goed is, ik voelde totaal geen hobbels.Hanzie Geplaatst: Zo Jan 15, 2006 10:43 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
ik vind het gewoon erg raar dat diegene die bij maessen vering besteld voor op de a-armen die hij maakt, de kort zijn en de valving niet van klopt en als je ze bij reiger zelf koopt wel alles in orde is. volgens mij is het gewoon een standaard bestelling.
de vering die zij verkopen is heus niet dezelfde vering als waar joe mee rijdt, ga daar maar van uit!