Hoe maak ik leuke actiefoto`s?

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ik was aan het sparen voor de Canon 70-300 USM en die was eerst 899 maar nu 549 euro! Echt een geluk. Maar nu zit ik weer te twijfelen of ik een battery grip ga kopen, altijd is mijn accu leeg, zo irritant vooral op weekends. En ik moet ook nog een Externe HD hebben want mijn pc raakt overvol...
Waarschijnlijk ga ik toch voor deze lens, heb nu een sigma 55-200 en die bewaar ik voor portretjes.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
speedfreak
Quadrider
Quadrider

Bericht door speedfreak »

Hey, ben er eindelijk uit. Ik heb de EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM lens besteld voor mijn eos 350d. Nu vraag ik mij af of dit wel een goede lens is voor motorcross enzo... Want zoveel weet ik er nog niet van (ga binnekort een cursus doen) mss kan jij die geven vyrena? :wink: :D :p Oja, heb hem bij van den borre besteld voor 705 €. Goedkoper vond ik hem niet hier in belgie in de winkels. En via het internet doe ik niet graag.

het gaat om de deze :arrow:
http://www.canon.nl/For_Home/Product_Fi ... ID=26341#1
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
scottusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door scottusa »

speedfreak schreef:Hey, ben er eindelijk uit. Ik heb de EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM lens besteld voor mijn eos 350d. Nu vraag ik mij af of dit wel een goede lens is voor motorcross enzo... Want zoveel weet ik er nog niet van (ga binnekort een cursus doen) mss kan jij die geven vyrena? :wink: :D :p Oja, heb hem bij van den borre besteld voor 705 €. Goedkoper vond ik hem niet hier in belgie in de winkels. En via het internet doe ik niet graag.

volgens vele reviews is het een degelijke lens, volgens sommige zelfs een bijna L lens (en dat wilt al wat zeggen). met het weer van vandaag (en wrrs de hele winter) zal je toch met hogere iso's moeten gaan werken aangezien het niet de lichtsterkste lens is. En dat je em niet goedkoper vind in België in een winkel, dat is jammer voor u zever! kijk maar eens op volgende link (en nee dit is niet alleen een online shop, hier hangt ook een superwinkel met extreem goeie service aan vast ! (te vinden in Turnhout)

http://www.fotokonijnenberg.nl/product_ ... duct=12247
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us

Dangerous
Quadracing
Team
speedfreak
Quadrider
Quadrider

Ja is van een online schop (moet ek eens gaan kijken of hij daar goedkoper staat), maar als ik hem binnen de maand ergens goedkoper vind, dan betaald van denborre het verschil terug. MAAR alleen van winkels, niet van online schops. Denk dat het over al in de winkels wel rond die prijs gaat hangen.
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

http://www.fotokonijnenberg.nl/news.php ... iel_belgie

Zoals je hier zit is dit ook een gewone winkel, met vestiging in belgie & nederland, zie de foto's verderop de pagina.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
speedfreak
Quadrider
Quadrider

alvast bedankt alfa, denk dat ik daar eens een kijkje ga nemen. :wink: :D
scottusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door scottusa »

scottusa schreef:
speedfreak schreef:Hey, ben er eindelijk uit. Ik heb de EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM lens besteld voor mijn eos 350d. Nu vraag ik mij af of dit wel een goede lens is voor motorcross enzo... Want zoveel weet ik er nog niet van (ga binnekort een cursus doen) mss kan jij die geven vyrena? :wink: :D :p Oja, heb hem bij van den borre besteld voor 705 €. Goedkoper vond ik hem niet hier in belgie in de winkels. En via het internet doe ik niet graag.

volgens vele reviews is het een degelijke lens, volgens sommige zelfs een bijna L lens (en dat wilt al wat zeggen). met het weer van vandaag (en wrrs de hele winter) zal je toch met hogere iso's moeten gaan werken aangezien het niet de lichtsterkste lens is. En dat je em niet goedkoper vind in België in een winkel, dat is jammer voor u zever! kijk maar eens op volgende link (en nee dit is niet alleen een online shop, hier hangt ook een superwinkel met extreem goeie service aan vast ! (te vinden in Turnhout)

was dit niet duidelijk genoeg dan ?
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us

Dangerous
Quadracing
Team
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Die lens wilde ik ook, nadeel is alleen de lichtsterkte maar nu heb ik ook een 4-5.6 en dat word nog best redelijk. En mijn hoogseizoen is de zomer want in de winter maak ik niet veel foto`s behalve op verzoek. Foto Konijnenberg schijnt echt een goede zaak te zijn, ik ga er binnenkort mijn Lowepro tas bestellen want nu met 3 lenzen zal ik echt een grotere tas moeten hebben. Voor de rest over de lens: met IS is het goed werken naar wat ik heb horen zeggen, er zit een snel motortje in voor snelle scherpstelling wat ik erg fijn vind, vooral als je foto`s van achteren wilt maken. En die cursus wil ik wel geven hoor, zag maar wanneer je tijd hebt :P
Afbeelding

Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

spijtig dat je meer betaalt voor die Image Stabilazor... de meeste pro fotograven inclusief plons plakt dat stuk af met plakband,
je bent er niets mee zeggen zeu...

wat ik denk de beste lens voor MX is 70-200 F2.8 en 300M vast :wink:
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Die 2.8 is zeker niet verkeerd, heb ik ook vastgehad in een winkel. :P Ik heb nu de Sigma 50-500 4-5.6 sinds de 23ste deze maand. Vanavond test ik hem uit bij een korfbalwedstrijd.
De ene winkel zegt dat de IS top is, de ander dat het niet zoveel uitmaakt. Het is gewoon waar je lekker mee werkt denk ik! Ik heb ook een Sigma 55-200, is niet heel snel, meer een leuke portretlens maar toch schiet ik er leuke dingen mee.
Afbeelding

Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

50-500 ooew moet je heel goed kunnen schieten om je beeld scherp te krijgen.. meestal als je zo'n groot bereik heb is de scherpte x minder... hopelijk valt het mee :wink:
BERT'S RACING SHOP

Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Dat heet éénpoot statief :D Ik wil toch verder in de sport fotografie, en nu hoef ik ook niet meer naar de sportschool want die lens weeg bijna 2 kilo. Het lijkt niet veel, maar je zal er maar een tijdje mee moeten zeulen...
En qua scherpte, ik schiet met 1/60 en 1/80 nog scherpe pan foto's dus hoop ik dat het ook goed gaat emt deze lens :D
Afbeelding

Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

Vyrena schreef:Dat heet éénpoot statief :D Ik wil toch verder in de sport fotografie, en nu hoef ik ook niet meer naar de sportschool want die lens weeg bijna 2 kilo. Het lijkt niet veel, maar je zal er maar een tijdje mee moeten zeulen...
En qua scherpte, ik schiet met 1/60 en 1/80 nog scherpe pan foto's dus hoop ik dat het ook goed gaat emt deze lens :D
je hebt fotografie gedaan zeker ? nuja is dan iets wat simpelder :) ik zeul nog met pan foto's maar begint te lukken
BERT'S RACING SHOP

speedfreak
Quadrider
Quadrider

scottusa schreef:
scottusa schreef:

was dit niet duidelijk genoeg dan ?
Jawel, jawel... jij ook bedankt scottusa. :p :lol:
Ja wil hier ook in verder, en wie weet? Maar of je er van kunt leven dat denk ik niet. :| En vyrena, heb juist van mijn liefje zo'n Lowepro tas gekregen. Zeer degelijk, krijg er alles in. En ze beschermd ook heel goed. Heb plaats voor 4 lenzen(door mijn kleinere eos 350d) en de prijs viel ook mee. 60€
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Waar heb je hem vandaan? Ik wil een Lowepro de mini trekker ofzo, is 119 euro. Ik heb pas van mijn lief een Battery grip gekregen dus zal de tas toch echt zelf moeten betalen:P
Dutje, ik zit in het tweede jaar fotografie, maar les in pan foto`s hebben we nog niet gehad. En alles wat ik met sport maak kijk ik af bij anderen of verzin zelf wat, want van sportfotografie hebben ze daar nog nooit gehoord :roll:
Als je goed erin bent kun je van alles leven, zoals Frank Hoppen (www.hoppenworld.com)
Afbeelding

Plaats reactie