Show quads!
-
- Quadracer
- Contacteer:
je moest hier toch show quads zetten dit is een fucked up raptor man lelijk ding en totaal onbruikbaar. Tja op drag races na maar wat is daar nu leuk aan. ik doe liever een cross ofzo daar licht het nog aan de piloot niet enkel de machine.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hij is ook niet gemaakt voor de cross maar puur voor dragraces in de duinen...Rik350 schreef:je moest hier toch show quads zetten dit is een fucked up raptor man lelijk ding en totaal onbruikbaar. Tja op drag races na maar wat is daar nu leuk aan. ik doe liever een cross ofzo daar licht het nog aan de piloot niet enkel de machine.
zelfde als zij zouden zeggen over crossquads hé, totaal onbruikbaar, ligt eraan wat je ermee doet, niks is onbruikbaar, alles is gemaakt met een reden
ik vind m VET.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadracer
- Contacteer:
wat is er nou vet aan een kale raptor met trekkerbanden achter en rolstoelwielen voor daar is geen show aan hoor. Kijk dat het uit praktisch oogpunt sneller rijd en optrekt snap ik ook wel maar hij blijft lelijk
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Er staan voor mij vele mooie quads op dit forum, maakt nie uit of ge er mee kunt crossen of nie. Smaken en geuren verschillen, maar er zijn er die op elk fotoke hun comentaar moeten kunnen geven. Als uwe quad beter of mooier is plaats hem aub dan op dit forum. Ik geloof dat hier een bende beter weters op dit forum zit.