Pagina 5 van 6
					
				
				Geplaatst: do 05 okt, 2006 10:24
				door No Limit W-tec
				Contacteer eens 
www.powerwheels.be  is bezig voor Joachim KTM 525 blok in Z400 frame te leggen.
 
			
					
				
				Geplaatst: do 05 okt, 2006 16:33
				door Dutje#82
				howly shit  

  dat kader scheurt als hij optrekt in 1ste  

 
			
					
				
				Geplaatst: do 05 okt, 2006 17:22
				door ::::JoReN::::
				het kader zal natuurlijk verstevigd worden 

 
			
					
				
				Geplaatst: do 05 okt, 2006 19:20
				door ~JoAcHiM~
				Dutje#82 schreef:howly ****  

  dat kader scheurt als hij optrekt in 1ste  

 

 Wat een K U T - opmerking is dat nu weer... 
 
Mijn kader is tot nu toe standaard en de motor erin heeft ruim de pk's en koppel van jou 450, en hij heeft het al bijna 3 jaar uitgehouden.
Waarom zou het niet gaan met die enkele pk's meer in een goed versterkt chassis? 

De yfz heeft wel een beter chassis maar dat van mij is ook niet gemaakt van plastic é.
@nolimit: zo'n 525 doet standaard een 57pk zeker?
wat is dat dan ongeveer op de achterwielen?
 
			
					
				
				Geplaatst: do 05 okt, 2006 22:22
				door Dutje#82
				nuja.. dat wil ik nou zeggen, is het niet nodig om hem te versterken.. mijn is verstekt weet je.. en dan nog zijn er die een kader in friet rijden...  

 
			
					
				
				Geplaatst: do 05 okt, 2006 23:10
				door Sharky #3
				Dutje#82 schreef:howly ****  

  dat kader scheurt als hij optrekt in 1ste  

 
Er zijn Warriors met zelfs een 640cc in. Dit moet lukken mits het nodige laswerk.
 
			
					
				
				Geplaatst: vr 06 okt, 2006 12:05
				door mr.
				je moet gwoon doorzetten tot het goed is 

 
			
					
				
				Geplaatst: vr 06 okt, 2006 15:01
				door SlOoT
				~JoAcHiM~ schreef:Dutje#82 schreef:
@nolimit: zo'n 525 doet standaard een 57pk zeker?
wat is dat dan ongeveer op de achterwielen?
 
Ik meende iets van 58PK op de krukas. Dat is denk ik wel 50PK op de achterwielen.  
 
   
  
 
			
					
				
				Geplaatst: vr 06 okt, 2006 20:05
				door Frank MB
				SlOoT schreef:~JoAcHiM~ schreef:Dutje#82 schreef:
@nolimit: zo'n 525 doet standaard een 57pk zeker?
wat is dat dan ongeveer op de achterwielen?
Ik meende iets van 58PK op de krukas. Dat is denk ik wel 50PK op de achterwielen.  
 
   
  
 
 
Inderdaad volgens mij een goede 50 op de achterwielen, maar dat koppel zou ik niet onderschatten, dat zorgt dat die blokken zo sterk zijn.
 
			
					
				
				Geplaatst: vr 06 okt, 2006 20:43
				door ~JoAcHiM~
				aha, best is dus niet blind te staren op de pk's want net zo of meer belangrijk is het koppel?
Er zit nog een hogedrukpiston in, welke weet ik nog niet.
En ook een voorbocht uit 1 buis, kan het zijn dat origineel er twee buizen zijn?
sorry Dutje voor de overdreven reactie  
 
 
wordt inderdaad goed versterkt door mensen met kennis van zaken.
 
			
					
				
				Geplaatst: za 07 okt, 2006 09:36
				door SlOoT
				Koppel is ook heel belangrijk. En dat heeft zo'n 525 meer dan genoeg  

 
			
					
				
				Geplaatst: za 07 okt, 2006 19:26
				door Frank MB
				~JoAcHiM~ schreef:aha, best is dus niet blind te staren op de pk's want net zo of meer belangrijk is het koppel?
Er zit nog een hogedrukpiston in, welke weet ik nog niet.
En ook een voorbocht uit 1 buis, kan het zijn dat origineel er twee buizen zijn?
sorry Dutje voor de overdreven reactie  
 
 
wordt inderdaad goed versterkt door mensen met kennis van zaken.
 
Wordt een beest dus, zou je anders niet je quad bij doma binnendoen om een mooie pijp te laten maken?
 
			
					
				
				Geplaatst: ma 09 okt, 2006 11:53
				door ~JoAcHiM~
				Zal geen doma worden. Gewoon mijn vertrouwd merk 

 
			
					
				
				Geplaatst: ma 09 okt, 2006 12:11
				door No Limit W-tec
				~JoAcHiM~ schreef:Zal geen doma worden. Gewoon mijn vertrouwd merk 

 
Wij hebben nochtans heel goede resultaten met de Doma op de 560 SMR !
 
			
					
				
				Geplaatst: ma 09 okt, 2006 17:36
				door ICHE