Hanzie schreef:als ik jouw was zou ik de warrior houden, je verliest teveel als je in gaat ruilen.
Mja, misschien kan je wel gelijk hebben. Maar als ik mijn "mind" ergens opzet dan moet ik dit hebben ongeacht wat. Heb ook al 6 auto's aangekocht-verkocht in 2 jaar tijd En bijna allemaal met een enorm verlies
Hanzie schreef:als ik jouw was zou ik de warrior houden, je verliest teveel als je in gaat ruilen.
Mja, misschien kan je wel gelijk hebben. Maar als ik mijn "mind" ergens opzet dan moet ik dit hebben ongeacht wat. Heb ook al 6 auto's aangekocht-verkocht in 2 jaar tijd En bijna allemaal met een enorm verlies
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Jah , Eerst een Renault Clio I 1.7 (2de hands) dan een Renault Clio II 1.4 16v (nieuw) dan een volledig opgezette Renault Clio II 1.4 16v met de V6-kit (geruild tegen die nieuwe clio) daarna een Volkswagen Polo, dan terug een Clio I 1.4 en daarna een nieuwe Renault Mégane 1.4 16v. (huidige wagen)
Ochja je moet wat, ik heb ook 2600 euro verloren op 2 jaar tijd omdat ik elke keer genaaid werd met mn quads.....als je uiteindelijk maar hebt wat je wilt maakt het veel goed
Love my KFXju
Oja, ik zou jouw Warrior dezelfde aanpassingen geven als de nieuwe heeft, issie ook weer wat meer bij de tijd en heb je wat te tunen!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"