Pagina 5 van 10
Geplaatst: wo 07 apr, 2004 20:41
door Hanzie
ik ga zondag eens testen
ff proberen te regelen met marco.
Geplaatst: wo 07 apr, 2004 20:52
door Wå®®iør
Hanzie schreef:ik ga zondag eens testen
ff proberen te regelen met marco.
Ik ga morgen gaan kijken naar mijn broer zijn quad. Zijn papieren zijn nog niet binnen, blijkbaar heeft yamaha moeite om ze te homoleren

.
Ik zal kijken of hij mijn warrior niet wil overnemen en ik leg iets bij

...
Geplaatst: wo 07 apr, 2004 20:54
door Willems David
Kom dan eens af naar Brugge met da nieuw raptorke !
Dan gaan we eens snorren !
Geplaatst: wo 07 apr, 2004 20:55
door Wå®®iør
Willems David schreef:Kom dan eens af naar Brugge met da nieuw raptorke !
Dan gaan we eens snorren !
Hehe, zeker!!! Hopelijk wil quadcenter een deal sluiten maar betwijfel het vermits hij geen 2de hands quad doet hé

Geplaatst: wo 07 apr, 2004 20:56
door Hanzie
als ik jouw was zou ik de warrior houden, je verliest teveel als je in gaat ruilen.
Geplaatst: wo 07 apr, 2004 20:58
door Wå®®iør
Hanzie schreef:als ik jouw was zou ik de warrior houden, je verliest teveel als je in gaat ruilen.
Mja, misschien kan je wel gelijk hebben. Maar als ik mijn "mind" ergens opzet dan moet ik dit hebben ongeacht wat. Heb ook al 6 auto's aangekocht-verkocht in 2 jaar tijd

En bijna allemaal met een enorm verlies
Geplaatst: wo 07 apr, 2004 20:59
door Hanzie
Wå®®iør schreef:Hanzie schreef:als ik jouw was zou ik de warrior houden, je verliest teveel als je in gaat ruilen.
Mja, misschien kan je wel gelijk hebben. Maar als ik mijn "mind" ergens opzet dan moet ik dit hebben ongeacht wat. Heb ook al 6 auto's aangekocht-verkocht in 2 jaar tijd

En bijna allemaal met een enorm verlies

Geplaatst: wo 07 apr, 2004 21:05
door Wå®®iør
Hanzie schreef: 
Jah

, Eerst een Renault Clio I 1.7 (2de hands) dan een Renault Clio II 1.4 16v (nieuw) dan een volledig opgezette Renault Clio II 1.4 16v met de V6-kit (geruild tegen die nieuwe clio) daarna een Volkswagen Polo, dan terug een Clio I 1.4 en daarna een nieuwe Renault Mégane 1.4 16v. (huidige wagen)
Geplaatst: wo 07 apr, 2004 21:22
door Teunie
Ochja je moet wat, ik heb ook 2600 euro verloren op 2 jaar tijd omdat ik elke keer genaaid werd met mn quads.....als je uiteindelijk maar hebt wat je wilt maakt het veel goed
Love my KFXju
Oja, ik zou jouw Warrior dezelfde aanpassingen geven als de nieuwe heeft, issie ook weer wat meer bij de tijd en heb je wat te tunen!
Geplaatst: wo 07 apr, 2004 21:45
door Wå®®iør
Teunie schreef:Oja, ik zou jouw Warrior dezelfde aanpassingen geven als de nieuwe heeft, issie ook weer wat meer bij de tijd en heb je wat te tunen!
En welke aanpassing zijn dat dan?
Geplaatst: do 08 apr, 2004 09:56
door Mika
Uitlaat, Twinair (of K&N voor de liefhebbers), airboxlid wat aanpassen (desnoods eraf) en je zal die nieuwe Warrior wel voorblijven

Geplaatst: do 08 apr, 2004 10:11
door Wå®®iør
Mika schreef:Uitlaat, Twinair (of K&N voor de liefhebbers), airboxlid wat aanpassen (desnoods eraf) en je zal die nieuwe Warrior wel voorblijven

Zal dit enorm verschillen? En hoeveel zou dat "grapje"

allemaal kosten denk je ongeveer?
Geplaatst: do 08 apr, 2004 10:35
door Mika
300eur voor de uitlaat, euhm filter weet ik niet juist (onder de 50eur), en wat gaten in je luchtfilterdeksel maken = gratis
Ik heb met die 'opstelling' cross gereden en hij had voldoende power voor mee te kunne (weliswaar achteraan maar kom)
Geplaatst: do 08 apr, 2004 11:48
door Rik350
http://www.albaaction.com/ Hier staan wel wat voorbeelden van een opgevoerde warrior

Geplaatst: do 08 apr, 2004 16:09
door Teunie
De nieuwe heeft ook een andere carb, maakt ook veel verschil he