***THE FROG***
-
- Quadverslaafde
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadrider
- cyberdrone
- Quadracer
Wel in zo een stuurdemper heb ik ook wel interesse, maar ken niemand die er eentje heeft, is dat echt zo een verschil ?
Als ik naar het werk rijd doe ik nogal veel stukken waar de baan er erbarmelijk bij lig, en ik heb af en toe al eens een wrong in mijn schouders en rug gehad van als ik door een put ofzo rijd.
Is dat universeel zo een stuurdemper of is dat volgens quad merk ? Want daar wil ook nog wel in investeren.
Als ik naar het werk rijd doe ik nogal veel stukken waar de baan er erbarmelijk bij lig, en ik heb af en toe al eens een wrong in mijn schouders en rug gehad van als ik door een put ofzo rijd.
Is dat universeel zo een stuurdemper of is dat volgens quad merk ? Want daar wil ook nog wel in investeren.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
cyberdrone ge gaat het verschil goed voelen met zo'n demper ge krijgt minder slagen en schokken in je armen en polsen en dat rijd dus veel confortabeler
maar ik kan je niet helpen met de vraag of er universele bestaan
en ik ga niet heel mijn demper veranderen hoor ik ga juist 1 onderdeel veranderen de originele kleur stond me niet aan
maar ik kan je niet helpen met de vraag of er universele bestaan
en ik ga niet heel mijn demper veranderen hoor ik ga juist 1 onderdeel veranderen de originele kleur stond me niet aan
- cyberdrone
- Quadracer
Ik zal eens bij mijn dealer horen, maar da's nogal ne rare , en heb de indruk dat hij zich niet echt interesseerd in het onderhoud of verkoop van quads, maar t'is helaas de enige in de buurt, dus ben ik een beetje verplicht om er te blijven als ik mijn garantie wil behouden .
Ik zal anders eens informeren bij de quadcentrale of quadfun.
Moest er hier me hier iemand kunnen helpen, let me know pls
Ik zal anders eens informeren bij de quadcentrale of quadfun.
Moest er hier me hier iemand kunnen helpen, let me know pls
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
ik denk aan het schuren en spuiten.
morgen vrijdag en dan FOTO
morgen vrijdag en dan FOTO
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
hier se mijn jongens om jullie dorst al een beetje te lessen
zo is hij standaard!
en zo is hij nu!
hij moet nog wat bijgepolierd worden maar mijn papier is op
tegen de winter kan het zijn dat ik hem ofwel laat chromeren ofwel laat anodiseren
daar ben ik nog nie uit
volgende week post ik foto's als hij gemonteerd is!
zo is hij standaard!
en zo is hij nu!
hij moet nog wat bijgepolierd worden maar mijn papier is op
tegen de winter kan het zijn dat ik hem ofwel laat chromeren ofwel laat anodiseren
daar ben ik nog nie uit
volgende week post ik foto's als hij gemonteerd is!
-
- Quadverslaafde