ma mooie delsol! hebt ge dieje nog?
was de mijne maar eve ferm... maja, kan nog komen ze

das goe post maar een goei vet filmpje als hij in mekaar steekt!massi schreef:nee wij gaan nu bij TBM in heretals.
volgende week mag ik beginne te rodere me de civic maar nog zonder turbo eerst.
zal wel eens filmkes posten dan, dan kan iedereen is ewa zien wa het in houd een civic met +300pk
mijn integra komt volgende maand op een 220pk (hoop ik) en dan komt er een nos kitje op en das dan +60pk, ga ook leuk worde hoor
greetz

nee dat zijn ze inderdaad niet maar de auto is een r32 chasie hoe je dat wil noemen met een 4motion lijn dus dat wil zeggen hij is omgebouwt naar een r32 maar dat was hij eerst niet. als u wilt kom ik wel even u kant op dan kunt u het met u eigen ogen zien. ik heb daar geen probleem er mee hoor ik ben dagin daguit op de weg. Dus zeg het maar dan kunt u ook gelijk een stukje rijden er mee.Yamaha Grizzly 700 schreef:Een r32 uitvoering? was die auto dan te bestellen met een r32 pakket? en bumpers + uitlaat zijn ook niet van een r32...

haha nee hoor ik geloof u welticoquad schreef:nee dat zijn ze inderdaad niet maar de auto is een r32 chasie hoe je dat wil noemen met een 4motion lijn dus dat wil zeggen hij is omgebouwt naar een r32 maar dat was hij eerst niet. als u wilt kom ik wel even u kant op dan kunt u het met u eigen ogen zien. ik heb daar geen probleem er mee hoor ik ben dagin daguit op de weg. Dus zeg het maar dan kunt u ook gelijk een stukje rijden er mee.Yamaha Grizzly 700 schreef:Een r32 uitvoering? was die auto dan te bestellen met een r32 pakket? en bumpers + uitlaat zijn ook niet van een r32...
 ik was alleen ffkes benieuwd
 ik was alleen ffkes benieuwd   Hele mooie auto zo!
 Hele mooie auto zo!