kiezelgroeve neeroeteren

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Re: kiezelgroeve neeroeteren

Bericht door Koen Berendsen »

Ik heb een petitie gedownload en ga hem straks opsturen.
Tja de samenleving ...

Ben bang dat de aarde gauw op zijn eind is. Kijk maar naar de klimaatsveranderingen. Iedereen zegt dat ze iets moeten doen maar nog niemand heeft echt iets gedaan. Ja quadjes wegpesten maar wij zijn het probleem niet.

En als het de klimaatsveranderingen niet zijn dan is het wel zo dat er over paar jaar veel te veel massamoordenaars zijn. Want echt niemand pikt meer iets. Was kermis in 't dorp. Dat zijn 3 dagen in het jaar. En voor 't eerst in de openlucht en jawel hoor 10 "buurt"bewoners die klagen. Het was gvd om 1 uur al afgelopen en het geluid stond al vrij zacht. Toch vinden die klagers zichzelf zo belangrijk dat er dus 3 politie auto's moeten komen om ze te zeggen dat de kermis niet meer geluid maakt dan in de vergunningen staan ...

En die klagers kregen niet eens een boete. En als ik effe moet pissen, doe het in de bosjes (nooit op stenen) en jawel hoor 90 euro boete ....
YAMAHA BREEZE 125cc
knowyourenemy
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door knowyourenemy »

En? Is het gelukt in't weekend? :crosser:
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

Jup, ik weet niet juist hoeveel we er hebben maar ik zorg dat ze op de plaats komen :wink:
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Sioux-Georges
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Sioux-Georges »

Heykes Iedereen,

Ik heb mijn brief al verstuurd naar Brussel voor Neeroeteren.
Je kan die gewoon op de site van M.A.G. terug vinden;(http://www.mag.be" onclick="window.open(this.href);return false;) en uitprinten er is ook een petitielijst bij,kan je laten tekenen door je vrienden en als hij vol is naar MAG sturen,zal zeker niet schaden.....
En een reactie zien we wel,al moet ik zeggen dat Mr.Patrick Janssens heeft geantwoord op mijn brief van MAG,heel mooie brief,maar hij blijft bij zijn standpunt,(GEEN QUADS IN ANTWERPEN CENTRUM)al was dit voor de persmededeling van de :afgestudeerd: Quad Voorzitter van M.A.G. en de raad van staate. :x

Greetz Sioux-Georges :applaus:
Mijn Quad,Mijn Vrijheid...
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

Everts komt ook in actie, hij wil zijn ereburgerschap van de Stad Mazeik terug inleveren :D :

http://www.hbvl.be/limburg/maaseik/stef ... geven.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Sioux-Georges
Toeschouwer
Toeschouwer

Hey,ik heb wat zitte lezen,ziet er allemaal niet goed uit,zowel niet voor Neeroeteren als het verbod voor Quads in centrum van Antwerpen,laat ons hopen dat het toch goed komt ...
Het zou wel kunnen helpen nu dat Everts er zich voor gaat inzetten,als die wat politiekers kan aan zijn kant krijgen,zoals hij zelf zegt ze stonden naast mij te pronken op podium.
Met zaventem was dat ook zo,mensen kochten daar 30 a 35 jaar terug spotgoedkope gronden(buiten de mensen dat daar woonde of aan landbouw deden) toen zullen die niet gedacht hebben dat zaventem luchthaven en startbanen zogroot zou worden,want zij dachten enkel aan de prijs van de grond en dat was goedkoop,en nu zitten ze met geluidsoverlast.
En veel verlies kwa werkgelegenheid,DHL weg.....................en wat nogallemaal :?

Maar opgeven doen we niet,niet voor de Quads en niet voor Neeroeteren :knikduim:

MAG kan en MAG zal verdergaan................. :afgestudeerd: :x :quad:

Greetz,Sioux-Georges.69
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Nog nieuws?

Evers wil ereburgerschap inleveren. De burgemeester van de betreffende plaats zegt dat hij er niet s aan kan doen en dat deze beslissingen door hogerhand worden genomen. Ik heb wel een brief naar de minister gestuurd vanuit het Nederlandse Halle. Wie nog meer?

Neeroeteren heeft bij mij een speciaal plekje. Was het eerste buitenlandse circuit waar ik geweest ben baal ervan dat die dicht moet. Maar die hele heksenjacvht begint nog eens in Nederland voelbaar te worden...
YAMAHA BREEZE 125cc
Sioux-Georges
Toeschouwer
Toeschouwer

Hey Koen,ja ik heb al een brief gestuurd naar Mv.De Minister van leefmilleu joke Schouwvlieger denk dat haar naam was en ik heb een lijst om laten te tekenen maar die geraakt nietvol,ik kom niet veel buiten,morgen ga ik effe naar een quad en moto garage en ik hoop daar wat mensen aantetreffen om de petitie te laten tekeken.
Ja dat heb ik ook gelezen,dat Evers zijn Ereburgerschap wil inruilen,maar zal niet gemakelijk zijn om er nog wat aan te doen,al hopen wij allemaal dat zal lukken natuurlijk...... :crosser:

Greetz, Sioux-Georges.69
Plaats reactie