mijn Z400 (ICHE)

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

voila, het alarm is getest en door mij goedgekeurd,

Het is zo dat wanneer het alarm afgaat ook de stroom naar de bobine wordt onderbroken door het toestelletje, dit vindt ik een groot pluspunt,
nu moet ik wel zeggen dat het eerst niet goed werkte omdat als ik ging rijden en vol op het gas ging 't precies was alsof er iets haperde na wat onderzoek bleek het volgende, de alarm computer kon de cdi niet volgen, dus heb ik daarvoor een oplossing gezocht.
Nu werkt het terug deftig(hoewel ik dit weekend die bekabeling eens deftig moet leggen)
Ook heb ik eens alle functies van het alarm aangesloten en getest gehad, maar daar heb ik er enkele ook vlug terug van weg gelaten, nl het op afstand starten, als je dit alles aansluit gaat er telkens je de sleutel omdraait in het contact zo'n kassa geluidje af en zegt die vrouw,(Dinggg dongggg) you're welcome to use motorcycle, en wanneer je het contact terug afzet zegt ze , do not forget to turn on alarm,

maar omdat ik dit al beu was na 1 keer gehoord te hebben heb ik het er maar afgelaten, trouwens is dat op afstand starten ook niet altijd even veilig, quad moet in neutraal staan enz...

wat ik wel heb aangesloten is dus het op afstand stil leggen van de motor, duwt er mij iemand van de quad af, kan ik via mijn afstandsbediening de quad stilleggen (heb het nu tot 70m getest en volgens beschrijving zou ie makkelijk 100m halen) en dan gaat de volle 125db erop :mrgreen:

knippen ze mijn alarm draden door kan de quad nog niet gestart worden (ook al hebben ze de sleutel) omdat die start blokkering onmiddellijk inschiet.
die start blokkering gaat ook onmiddellijk aan wanneer het alarm gaat, maar bij het voor alarm nog niet (is ook maar een waarschuwing hé).

ook is er nog een nieuwere versie van dit alarm waarbij je via fm zender op de hoogte wordt gebracht dat je alarm afgaat, lijkt mij ook wel handig als uitbreiding nog (als dat al mogelijk is via uitbreiding) en ondertussen is er ook een waterdichte versie, ik ben dus weer enkele weken te vroeg geweest, maar ik maak hem nog wel waterdicht.

kortom ik ben een zeer tevreden quadrijder nu ;-)

voila dit was mijn korte beschrijving en test van het alarm.

:bier:
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

en over welk type alarm heb je het dan ? en waar te vinden :roll:
moet me ook eens zo iets aanschaffen , in week in het stad geparkeerd hangen daar toch bende marokanen rond EN op zeker ... man man moet ge maar durven zoiets
toen kwamen die 125db zeker van pas om dat gespuis weg te jagen :chagarijn:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

dat zal wel afschrikken :lol:
Plaats reactie