@ruff ryder : heel traag tempo ? top van 90 ? 100 ? ik denk dat de meesten hier de MXU 500 totaal ni kennen
 deze is standaard afgesteld op 100 km/h maar met een andere CDI haal je 120. ik zou ne keer graag nen blaster aan 100 km/h off road zien rijden, da zal schoon zijn. nog ni bekend in't quadwereltje ?
 deze is standaard afgesteld op 100 km/h maar met een andere CDI haal je 120. ik zou ne keer graag nen blaster aan 100 km/h off road zien rijden, da zal schoon zijn. nog ni bekend in't quadwereltje ?   dat denk je maar. bochten nemen :
  dat denk je maar. bochten nemen :   die neem ik al driftend aan een "deftige" snelheid. (hoge snelheid mag ik ni schrijven aangezien ik maar 100 kan) grizzlyrijders verklaren me gek en als ze dan vastrijden met hun nieuwe 700 trek ik hen eruit. je moet hun gezichten zien
 die neem ik al driftend aan een "deftige" snelheid. (hoge snelheid mag ik ni schrijven aangezien ik maar 100 kan) grizzlyrijders verklaren me gek en als ze dan vastrijden met hun nieuwe 700 trek ik hen eruit. je moet hun gezichten zien   sprakeloos zijn ze.
 sprakeloos zijn ze. @foxrider : wat is er dan gebeurd ? waarom is het ineens geen A-merk meer ?

lees ne keer een deftig (frans) quadmagazine, dan zul de zien wat kymco betekend. is al jaren de nummer 1 in frankrijk