Ralph schreef:Is het moeilijk om hem aan te trappen?
ik heb gistere de kickstarter ingekort zodat hij langs mijn heelguard gaat.
aleen omdat er een hogedruk zuiger in zit krijg ik hem met geen mogelijkheid aangestampt.
heb het nog niet met crosslaarzen geprobeert maar met mijn werkschoenen ging ik er met mijn volle gewicht op hange maar hij gaf geen krimp.
dat had Sharky ook in Geraardsbergen met erasmus weekend , moet hem rustig beetje naar onder duwen en als ge voelt dat hij voorbij dat punt zit of hoe moet ik het zeggen moet ge doorstampen
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Blaster-boy schreef:dat had Sharky ook in Geraardsbergen met erasmus weekend , moet hem rustig beetje naar onder duwen en als ge voelt dat hij voorbij dat punt zit of hoe moet ik het zeggen moet ge doorstampen
dan mag jij eens hier heen komen en hem door dat punt heen duwen, want zelfs dat lukt niet.
wat een enorme compressie heeft dat ding zeg.