Uitermatig zinsloos topic
-
- Quadrunner
- Contacteer:
eigen roem stinkt
sorry, kon het niet laten
sorry, kon het niet laten
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Voel u niet zo aangevallen Ik was in het algemeen bezigCharger69 schreef:Hoezo ?
Ik geef toch maar gewoon antwoord meer niet. Is toch niets mis mee dacht ik.
Als iemand iets post mag ik daar toch op antwoorden of niet soms. Anderen doen dat toch ook
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Kostelijke hobby Charger
hoedje af voor de moeite die ge erin steekt !
Heel knap gerief op wielen
Die dat het niet intresseerd kijken maar op het volgende topic .. er zijn idd mensen die dit best wel intressant vinden .
Btw ikzelf zie een forum meer als plaats om mensen te leren kennen en darna in echt te ontmoeten op een meeting . Makkelijke manier om mensen te vinden met dezelfde interesse / hobby .
Niet als enkel een hulpmiddel om informatie te vergaren of dergelijke ...
Grtz
hoedje af voor de moeite die ge erin steekt !
Heel knap gerief op wielen
Die dat het niet intresseerd kijken maar op het volgende topic .. er zijn idd mensen die dit best wel intressant vinden .
Btw ikzelf zie een forum meer als plaats om mensen te leren kennen en darna in echt te ontmoeten op een meeting . Makkelijke manier om mensen te vinden met dezelfde interesse / hobby .
Niet als enkel een hulpmiddel om informatie te vergaren of dergelijke ...
Grtz
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Idd hier in het café moet alles kunnen.
Daarvoor dient het toch !
Ik vind het een vette bak maar, maar lengte past niet in mijn garage anders had ik ook al zo eentje.
( ik heb geen garage )
Daarvoor dient het toch !
Ik vind het een vette bak maar, maar lengte past niet in mijn garage anders had ik ook al zo eentje.
( ik heb geen garage )
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik stoor me niet aan je hobby, ieder zijn ding zou ik zeggen.
Ik stoor me alleen aan het feit dat het overkomt (kan verkeerde indruk zijn van mij) als : kijk eens wat ik allemaal heb, hoe zeldzaam het is en hoe veel het waard is.
Ik stoor me alleen aan het feit dat het overkomt (kan verkeerde indruk zijn van mij) als : kijk eens wat ik allemaal heb, hoe zeldzaam het is en hoe veel het waard is.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Iedereen weet dat jij en Kevin graag in de belangstelling willen staan, maar mij stoort het toch ook. Iedereen moet weten wanneer jij je eerste ritje met de Charger hebt gemaakt, hoeveel alle zaken waard zijn, hoe zeldzaam ze zijn, hoeveel geld je wel niet hebt uitgegeven, ... Voor sommige mensen ben jij misschien hun nieuwe held, ik vind het persoonlijk gewoon opschepperig, tot een dikke nek aan toe.