Jetting Z/KFX zonder luchtfilterdeksel
Ok even een update.
Ik heb ipv de 155 DJ een 146 DJ erin gestoken, en 2 rondellen onder de naald gezet. (1tje staat normaal erboven en deze heb ik eronder gezet + 1 extra)
Daarnaast heb ik de luchtschroef van 2 1/4 naar 3 1/4 gedraaid om zo het ontbreken van mijn choke wat te compenseren.
Ik heb net even getest en ik moet zeggen dat hij goed loopt, ook mn top heb ik opnieuw teruggevonden!
Ik heb ipv de 155 DJ een 146 DJ erin gestoken, en 2 rondellen onder de naald gezet. (1tje staat normaal erboven en deze heb ik eronder gezet + 1 extra)
Daarnaast heb ik de luchtschroef van 2 1/4 naar 3 1/4 gedraaid om zo het ontbreken van mijn choke wat te compenseren.
Ik heb net even getest en ik moet zeggen dat hij goed loopt, ook mn top heb ik opnieuw teruggevonden!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad Expert
ja, zou goed kunnen dat ie veel te rijk staat in het midden door je naald te veel te verhogen.
Corpsie heeft zich onlangs een O2 meter aangeschaft om goed te kunnen jetten, en hij is tot de conclusie gekomen dat de naald nauwelijks of niet verhoogd moet worden als je zonder deksel rijdt, in tegenstelling tot wat hij vroeger dacht.
Mss es plugchoppen? of gewoon es je bougie controleren nadat je een dagje gereden hebt?
Corpsie heeft zich onlangs een O2 meter aangeschaft om goed te kunnen jetten, en hij is tot de conclusie gekomen dat de naald nauwelijks of niet verhoogd moet worden als je zonder deksel rijdt, in tegenstelling tot wat hij vroeger dacht.
Mss es plugchoppen? of gewoon es je bougie controleren nadat je een dagje gereden hebt?
White LTZ-450 - powered by MSD -
Misschien moet ik de naald 1 rondelletje lager zetten, dat zou wel kunnen.
Zal ook de bougie nog eens een keer bekijken.
Maar overall denk ik dat de jetting vrij goed zit nu, hij loopt in alle toeren goed en hij start koud zelfs zonder choke goed.
Zal ook de bougie nog eens een keer bekijken.
Maar overall denk ik dat de jetting vrij goed zit nu, hij loopt in alle toeren goed en hij start koud zelfs zonder choke goed.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
-
- Quad Expert
![Triest :(](./images/smilies/icon_triest.gif)
kheb me maar ineens een dynojetkit moeten kopen (tegen mijn principes), want ik moet telkens te lang wachten op gebackorderde jets
![Triest :(](./images/smilies/icon_triest.gif)
Maar allé, dan kunnen we toch eens deftig jetten
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
En mijn (standaard) luchtfilterdeksel is binnen, dat gaan we dan eens onder handen nemen
White LTZ-450 - powered by MSD -
Ah ben benieuwd naar de bevindingen. Binnenkort vliegt bij mij ook standaard dekesel erafFré schreef:
kheb me maar ineens een dynojetkit moeten kopen (tegen mijn principes), want ik moet telkens te lang wachten op gebackorderde jets
Maar allé, dan kunnen we toch eens deftig jetten
En mijn (standaard) luchtfilterdeksel is binnen, dat gaan we dan eens onder handen nemen
We zullen eens een jet tabel moeten maken hé
Per aanpassing welke jetting nodig is voor de Z
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
Is wel niet 100% hetzelfde. Je kan h'm wel rijker zetten (of armer), maar de Dyno-naald heeft ook een iet andere vorm die de mid-range sterker maakt (rijker).Fré schreef:rondelletjes gebruiken werkt imho ook perfect
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;