~ BootyLiciouS ~
Tjeezes toen ik er aan kwam,heb ik eerst een half uurke staan rondkwijlen eer ik aan den onderhoud begon
En is int echt nog een pak knapper dan op de foto's,echt wel vet en met zijne buik bekan tegen de grond,dju toch...
Dacht het wel om eerst uit te lijnen,is met nen auto ook zo als ge die verlaagd moet ge best ook altijd een sporing doen omdat uw hoeken anders staan.Dan zal ik da wel is komen doen hé
Weet er trouwens iemand hoeveel toespoor dat die moet hebben(nen 700)?Met mijne Z400 heb ik die 1cm toespoor gegeven als ik mijn baanbanden had opgestoken,daar was ervoor ook moeilijk mee te rijden.
Miljaar staan ik weer op de foto,den Airwolf had mij ook al vlaggen in Dinant Wacht maar tot met de volgende rit dan moogt gijle der ook aan geloven aan nen fotoshoot
Grtz
Sprot
En is int echt nog een pak knapper dan op de foto's,echt wel vet en met zijne buik bekan tegen de grond,dju toch...
Dacht het wel om eerst uit te lijnen,is met nen auto ook zo als ge die verlaagd moet ge best ook altijd een sporing doen omdat uw hoeken anders staan.Dan zal ik da wel is komen doen hé
Weet er trouwens iemand hoeveel toespoor dat die moet hebben(nen 700)?Met mijne Z400 heb ik die 1cm toespoor gegeven als ik mijn baanbanden had opgestoken,daar was ervoor ook moeilijk mee te rijden.
Miljaar staan ik weer op de foto,den Airwolf had mij ook al vlaggen in Dinant Wacht maar tot met de volgende rit dan moogt gijle der ook aan geloven aan nen fotoshoot
Grtz
Sprot
Kben al aant uitzien zé voor nen andere ,maar staan er nizoveel op,ja 660'ers.Tis te hopen hé da ze wa bijlegt,zullen nog kosten genoeg aankomen als ik da bij u zieDaZoe schreef:héhéhé ja zult gij u kans als fotomodel gemist hebben he sprot
zie maar dat ge Heidi kunt overtuigen wat te sponseren voor te sleutelen ben ik zeker van de partij maar dan wel als het een model met een 7 voor is hé
Das goe,komt ge maar wa mee sleutelen,nu kent ge hem toch vanbuiten hé,nu kunt gij diene toch geblinddoekt uiteenhalen en in mekaar puzzelen,just te hopen dat ge ni zoveel vijzen over hebt als bij u Die smijten we dan in de luchtfilterbak en dan komen die automatisch terug op hun plaats
-
- Pro Quadrider
amaai als ge de vijze in de luchtfilter bak ga gooie gaat het ni goe kome denk ik !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik heb mijne uitgelijnt door 2 lange latten langs de achter wielen te leggen links en rechts die tot langs de voor wielen komen en dan de voor wielen evenwijdig te zetten met eerder een beetje toe spoor . als de quad vanachter hoger ligt als voor staan de 2 draai punten van de voor wielen recht boven elkaar en daardoor zoekt hij spoor oplossing vanvoor hoger of van achterlager leggen . steeds als je van hoogte veranderd vanvoor veranderd je spoor
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
weet niet wat het zou geven moesten ze er nog op zitten heb ik eigenlijk niet geprobeerd
direct zo laag mogelijk
zou hem graag nog wat verbreden maar dan gaat hij niet meer in zen hok kan moeilijk na elke rit spoorverbreders demonteren
direct zo laag mogelijk
zou hem graag nog wat verbreden maar dan gaat hij niet meer in zen hok kan moeilijk na elke rit spoorverbreders demonteren
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
vraagje voor de 'doe het zelvers' op het forum
zou graag men lichtblok/houders vooraan in het wit krijgen
is het aan te raden dit zelf te doen of door een carroserie of dergelijke ?
heb zowat schrik dat het bij het afspuiten met de hoge druk of als je er eens tegen loopt met je jeans stuk afblekkert ...
zou schuren / plasticprimer en de verfbus goed resultaat geven ?
+ weet iemand een site waar je covers voor je voorlichten kan vinden ?
thx
zou graag men lichtblok/houders vooraan in het wit krijgen
is het aan te raden dit zelf te doen of door een carroserie of dergelijke ?
heb zowat schrik dat het bij het afspuiten met de hoge druk of als je er eens tegen loopt met je jeans stuk afblekkert ...
zou schuren / plasticprimer en de verfbus goed resultaat geven ?
+ weet iemand een site waar je covers voor je voorlichten kan vinden ?
thx
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~