Haagje's quads

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

moet ik die dan indraaien? of wat?

en welke precies? die goud achtige stand ( van het midden naar de ''schijfrem'')en welke nog?

staat hem idd goed ;) maar zal nog beter uitzien met andere velgen en scooterbanden voor :knikduim:
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

@ mika bij de originele A armen van een warrior is dat niet mogelijk en normaal blijft het spoor goed bij een warrior ik heb onze warrior laten zakken en alles bleef goed de wielen leunen wel een klein beetje naar buiten, wat bij deze warrior wel meer opvalt omdat de banden groter zijn

@ quad racerrr ik zag zondag dat je rechterwiel iets meer versleten was en precies ook wat schuin afgesleten is aan te raden het spoor eens te controleren en desnoods bijregelen via je spoorstangen
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op di 22 apr, 2008 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Jarcos
Quadrider
Quadrider

Bericht door Jarcos »

Goed bezig man! Nu evt. een setje spoorverbreders voor de voorkant, zal ook alweer wat mooier zijn! Grappig trouwens dat jou zadel qua kleuren precies andersom is met de mijne :mrgreen:
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Jarcos schreef:Goed bezig man! Nu evt. een setje spoorverbreders voor de voorkant, zal ook alweer wat mooier zijn! Grappig trouwens dat jou zadel qua kleuren precies andersom is met de mijne :mrgreen:
hey,

achter is hij al 16 cm verbreed :P ff stukje terug in de pagina's d8 ik :P en anders @ P1 ff link naar oude project pakken.

@ yamahakoppel,

welke stang? is dat die goud achtige? wat richting de adapters van de wielen gaat? ( en dan de bout indraaien he? )
ja idd, je hebt goed gezien dat de banden ( beide kanten ) aan de binnen kant versleten waren.
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

die goud achtige stang ja maar pas op ene kant van de stang is linkse draad en de andere rechtse dus, voor de tegen moeren los te draaien :wink: die stang heeft een plat kantje in het midden waar je met een sleutel de stang kunt draaien zonder de baljoints los te moeten maken, de richting moet je even kijken hoe de wielen staan

maar controleer eerste of alles goed is en bij twijfel het toch maar door de garage laten doen
Groetjes Kris
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

jow is goed :) zal er denk ik vanmiddag even naar kijken
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op vr 26 mar, 2010 03:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Idd dat mag ondertussen ook wel eens :P
ik hoop dat ik eind volgende maand op mag, dat ik eindelijk zelf eens kan rijden :mrgreen:
hoop wel dat ik het in 1 keer haal :roll:

en dan kan ik ook eens jullie kant opkomen :mrgreen:

ik denk dat ik nu ga sparen voor andere velgen, en miss nog een verlagings kitje voor achter
( als ik scooterbanden erop leg dan staat de kont veel te hoog :P)
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

yamahakoppel schreef:die goud achtige stang ja maar pas op ene kant van de stang is linkse draad en de andere rechtse dus, voor de tegen moeren los te draaien :wink: die stang heeft een plat kantje in het midden waar je met een sleutel de stang kunt draaien zonder de baljoints los te moeten maken, de richting moet je even kijken hoe de wielen staan

maar controleer eerste of alles goed is en bij twijfel het toch maar door de garage laten doen
helaas helaas helaas, deze stang is voor het naar binnen/ buiten zetten van het wiel
foto
Afbeelding

dus ik kan hem niet verticaal naar binnen en buiten zetten.

tevens ga ik denk ik strax of deze week de verlagings blokjes eronder uit halen en in grijs/chroom kleur spuiten :)
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

ja nu nog andere banden en dan ziet het al veel beter uit he :wink: :duimhoog:
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

ik laat deze banden op deze velgen ligge :P

hoop rond de zomer andere velgen te hebben :) en daar komen voor scooterbanden op :P
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

îk vindt hem wel beestig staan zo verlaagd met die crossbandjes :wink:
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

yamahakoppel schreef:die goud achtige stang ja maar pas op ene kant van de stang is linkse draad en de andere rechtse dus, voor de tegen moeren los te draaien :wink: die stang heeft een plat kantje in het midden waar je met een sleutel de stang kunt draaien zonder de baljoints los te moeten maken, de richting moet je even kijken hoe de wielen staan

helaas helaas helaas, deze stang is voor het naar binnen/ buiten zetten van het wiel

dus ik kan hem niet verticaal naar binnen en buiten zetten.

dit wist ik dus ik denk dat we mekaar verkeerdt begrepen hebben maar die van ons staan ook schuin
Afbeelding
maar als het spoor niet goed staat dan slijten uw banden daarmee dat ik zei, dat de rechter band (aan de kant van de uitlaat) feller versleten was
Groetjes Kris
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

het spoor is goed ja :P

maar ik dacht omdat je zei desnoods het spoor bij stellen door de stangen om de wielen inplaast van zo \ / ( zo erg staan ze natuurlijk ook niet, bijna recht ) weer wat zo te zette / \
jenzie
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door jenzie »

Ziet er mooi uit!
Ben benieuwd wat het geeft met andere banden. :)

Ivm de slijtage van je banden: Je hebt lang rondgereden met versleten bussen in
je a-armen,dat kan een reden zijn waarom de rechtse kant feller is afgesleten dan de linkse.

Greetz
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
Plaats reactie