Haagje's quads
- yamahakoppel
- Quad GOD
@ mika bij de originele A armen van een warrior is dat niet mogelijk en normaal blijft het spoor goed bij een warrior ik heb onze warrior laten zakken en alles bleef goed de wielen leunen wel een klein beetje naar buiten, wat bij deze warrior wel meer opvalt omdat de banden groter zijn
@ quad racerrr ik zag zondag dat je rechterwiel iets meer versleten was en precies ook wat schuin afgesleten is aan te raden het spoor eens te controleren en desnoods bijregelen via je spoorstangen
@ quad racerrr ik zag zondag dat je rechterwiel iets meer versleten was en precies ook wat schuin afgesleten is aan te raden het spoor eens te controleren en desnoods bijregelen via je spoorstangen
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op di 22 apr, 2008 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
hey,Jarcos schreef:Goed bezig man! Nu evt. een setje spoorverbreders voor de voorkant, zal ook alweer wat mooier zijn! Grappig trouwens dat jou zadel qua kleuren precies andersom is met de mijne
achter is hij al 16 cm verbreed ff stukje terug in de pagina's d8 ik en anders @ P1 ff link naar oude project pakken.
@ yamahakoppel,
welke stang? is dat die goud achtige? wat richting de adapters van de wielen gaat? ( en dan de bout indraaien he? )
ja idd, je hebt goed gezien dat de banden ( beide kanten ) aan de binnen kant versleten waren.
- yamahakoppel
- Quad GOD
die goud achtige stang ja maar pas op ene kant van de stang is linkse draad en de andere rechtse dus, voor de tegen moeren los te draaien die stang heeft een plat kantje in het midden waar je met een sleutel de stang kunt draaien zonder de baljoints los te moeten maken, de richting moet je even kijken hoe de wielen staan
maar controleer eerste of alles goed is en bij twijfel het toch maar door de garage laten doen
maar controleer eerste of alles goed is en bij twijfel het toch maar door de garage laten doen
Groetjes Kris
Idd dat mag ondertussen ook wel eens
ik hoop dat ik eind volgende maand op mag, dat ik eindelijk zelf eens kan rijden
hoop wel dat ik het in 1 keer haal
en dan kan ik ook eens jullie kant opkomen
ik denk dat ik nu ga sparen voor andere velgen, en miss nog een verlagings kitje voor achter
( als ik scooterbanden erop leg dan staat de kont veel te hoog )
ik hoop dat ik eind volgende maand op mag, dat ik eindelijk zelf eens kan rijden
hoop wel dat ik het in 1 keer haal
en dan kan ik ook eens jullie kant opkomen
ik denk dat ik nu ga sparen voor andere velgen, en miss nog een verlagings kitje voor achter
( als ik scooterbanden erop leg dan staat de kont veel te hoog )
helaas helaas helaas, deze stang is voor het naar binnen/ buiten zetten van het wielyamahakoppel schreef:die goud achtige stang ja maar pas op ene kant van de stang is linkse draad en de andere rechtse dus, voor de tegen moeren los te draaien die stang heeft een plat kantje in het midden waar je met een sleutel de stang kunt draaien zonder de baljoints los te moeten maken, de richting moet je even kijken hoe de wielen staan
foto
dus ik kan hem niet verticaal naar binnen en buiten zetten.
tevens ga ik denk ik strax of deze week de verlagings blokjes eronder uit halen en in grijs/chroom kleur spuiten
-
- Quadverslaafde
- yamahakoppel
- Quad GOD
helaas helaas helaas, deze stang is voor het naar binnen/ buiten zetten van het wielyamahakoppel schreef:die goud achtige stang ja maar pas op ene kant van de stang is linkse draad en de andere rechtse dus, voor de tegen moeren los te draaien die stang heeft een plat kantje in het midden waar je met een sleutel de stang kunt draaien zonder de baljoints los te moeten maken, de richting moet je even kijken hoe de wielen staan
dus ik kan hem niet verticaal naar binnen en buiten zetten.
dit wist ik dus ik denk dat we mekaar verkeerdt begrepen hebben maar die van ons staan ook schuin
maar als het spoor niet goed staat dan slijten uw banden daarmee dat ik zei, dat de rechter band (aan de kant van de uitlaat) feller versleten was
Groetjes Kris