Sixman's ride...
heb deze niet eraf gehaald, met een schilderspenseel gedaan, nr 2
wel eerst grondig ontvet en droog gedaan...
ook heb ik eens een test gedaan met transparant vernis op het tankdeksel... krassen van de sleutelhanger, mat getrokken... en ja, tis gelukt, een nieuw laagje vernis erop gedaan, intussen uitgehard en tis weer proper...
denk er aan om heel de plastiek eens af te nemen en te vernissen... handig bij mijn oom, die heeft een spuitcabine...
wel eerst grondig ontvet en droog gedaan...
ook heb ik eens een test gedaan met transparant vernis op het tankdeksel... krassen van de sleutelhanger, mat getrokken... en ja, tis gelukt, een nieuw laagje vernis erop gedaan, intussen uitgehard en tis weer proper...
denk er aan om heel de plastiek eens af te nemen en te vernissen... handig bij mijn oom, die heeft een spuitcabine...
spuiten in een potje, laten 5 minuten staan voor wa in te dikken... nogmaals spuiten in het potje ( 15 sec telkens ), vermengen en dan schilderen met een heel fijn penseeltje... telkens een half uurtje tussen de laagjes wachten, 3 laagjes gegeven en het laatste laagje doe je vloeiende verf op... de slagstrepen egaliseren zich erg goed en heb je geen strepen...
volgende keer doe ik de andere delen in het zwart en accentueer ik de dieptegroefjes ook in het zwart...
volgende keer doe ik de andere delen in het zwart en accentueer ik de dieptegroefjes ook in het zwart...
Laatst gewijzigd door sixman op do 24 apr, 2008 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
goed gedaan sixman (dimi) knap
het kleur van het kader is ook te vinden ze
vandaag achter de nieuwe achterlicht geweest (ledjes )
maar alvast knap gedaan
het kleur van het kader is ook te vinden ze
vandaag achter de nieuwe achterlicht geweest (ledjes )
maar alvast knap gedaan
Laatst gewijzigd door dempsy op do 24 apr, 2008 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
sponserd by : www.all-terrainsport.be
sponserd by : didoreklame roeselare
sponserd by : didoreklame roeselare
-
- Toeschouwer