Pagina 5 van 6
Geplaatst: do 12 jun, 2008 07:40
door No Limit W-tec
the old magician schreef:Dank u, dank u
Dat ziet er heel mooi uit. Inderdaad de COC aanpassingen zijn heel sjiek gedaan. De PPF plaat om de uitlaat is super.
De lampjes op het dak zien er super uit, alhoewel ik, denk ik, voor een HID ombouwset in de orginele zal gaan. Verbruik
slechts 20 watt meer en drie keer meer licht. Nie zo mooi als de piaa''s , en in de modder ook wa minder.
De velgen zijn nu net het model da ik nie wilde hebben. ( had ik ook op m'n sportsman 800) da word inruilen
Zijn de pinkers achter in de orginele lampen geintergeerd? Ik zie geen spiegels, is da nie nodig voor COC?
Het dakske zal voor mij een softtop worden, zodat ik ze makkelijk eraf kan halen.
Die 4 punts gordels wil ik ook hebben, zien er goed uit.
Een dichte uitvoering voor de winter, zal ook van pas komen.
Ik ga mijn lijstje van accesoires nu maar langzaam maken.
bedankt voor de foto's,TOM.
ps. hij staat veeeeel breder dan orgineel. Zal veel modder binnengooien
Als je de velgen niet moet hebben heb ik eventueel wel interesse als prijs interessant is. Pinkers zijn idd in de originele lampen geïntegreerd op de plaats waar normaal achteruitrijlicht zit. Spiegels zaten er bij maar zie echt niet hoe en waar ik die moet zetten... Die softtops zijn van heel slechte kwaliteit naar het schijnt, en door het schuren gaat verf van rolkooi afslijten. Het dakje is met vier vijzen, dus op zich ook gemakkelijk te verwijderen.
Geplaatst: do 12 jun, 2008 12:07
door JR
De perfecte pimp mobiel
Hij ziet er prachtig uit Nikolas
De opties maken het af!
Geplaatst: do 12 jun, 2008 13:06
door the old magician
No Limit W-tec schreef:
Als je de velgen niet moet hebben heb ik eventueel wel interesse als prijs interessant is. Pinkers zijn idd in de originele lampen geïntegreerd op de plaats waar normaal achteruitrijlicht zit. Spiegels zaten er bij maar zie echt niet hoe en waar ik die moet zetten... Die softtops zijn van heel slechte kwaliteit naar het schijnt, en door het schuren gaat verf van rolkooi afslijten. Het dakje is met vier vijzen, dus op zich ook gemakkelijk te verwijderen.
Van da doorslijten zal je best wel eens gelijk in kunnen hebben, nie aan gedacht. Als de bovenkant vlak was geweest
had ik voor een dunne alu plaat gegaan. Andere rolcage meteen bestellen is ietwa overdreven,vind ik.
Wat kost eigenlijk zo een hardtop met vervoer/tax ed. incl. ?
Dat er bij u geen bumpers bijzitten, vind ik vreemd omdat op de site van polaris benelux juist staat dat de coc
uitgevoerd is met bumper v+a en alu velgen. Zou de coc voor frankrijk een ander voertuig zijn. (uwe is toch uit Fr. )?
Naja , ik wacht wel af, ik ben komende week toch nie thuis en hoop daarna dat alles rond is.
(ff Noorwegen offroad verkennen)
Geplaatst: do 12 jun, 2008 13:26
door No Limit W-tec
Heb ook gedacht aan alu plaat maar vind het model in plastic veel mooier geprofileerd.
Hier voorbeeld met alu dak
En is trouwens niet groot genoeg, als het regent zit je nog in de drup...
Volgens mij zullen alle RZR's hetzelfde zijn, komen allemaal via Egi Motors in Italië.
Geplaatst: do 12 jun, 2008 13:26
door No Limit W-tec
Alle Polaris toebehoren vind je hier, vind de prijzen interessant.
Stuur me anders lijstje van wat je interesseert.
http://www.purepolaris.com/Listing.aspx ... =-1&sort=0
(knippen en plakken)
Geplaatst: vr 13 jun, 2008 09:10
door No Limit W-tec
Gisteren de 3-zit ontvangen en direct gemonteerd met de bijhorende vierpuntsgordels. De montage gebeurt met dezelfde onderstellen van de standaard stoelen, waardoor het kliksysteem behouden blijft. Deze namiddag eens proberen met de kleine mannen. 3 volwassenen gaan er niet in, maar tot 7 jaar is het wel een handige oplossing, compleet met vierpuntsgordel voor de kleine, ziet er heel stoer uit !
Volgende week krijg ik normaal de bumper, waardoor hij er uiterlijk stilaan uitziet zoals het hoort, met uitzondering van de witte plastic en de bodemplaten die nog wat op zich laat wachten.
Rest mij enkel nog avondje nadenken over het elec schema om alles aan te sluiten zoals ik het wens met de tweede batterij.
Geplaatst: zo 15 jun, 2008 11:02
door Sharky #3
No Limit W-tec schreef:Merk net dat ik geen foto heb genomen van de zijkant
Dit zijn de velgen die erop liggen :
Ik vind hier nochtans een foto van de zijkant hoor
Geplaatst: zo 15 jun, 2008 12:35
door L.D.
Ziet er groter uit dan ik dacht!
Wordt echt een meesterwerkje denk ik
Geplaatst: ma 16 jun, 2008 00:15
door Charger69
Hey dat ziet er al heel mooi uit
Mooie spullen die erop staan en past allemaal mooi perfect in het plaatje
Geplaatst: ma 16 jun, 2008 08:53
door yamahakodiak
hele mooie machine
Geplaatst: di 24 jun, 2008 14:25
door No Limit W-tec
Intussen al bijna 400 km en nog steeds super tevreden. Massa's power, wel wennen aan het sturen en tegensturen in de bochten maar voor de rest niets dan lof. De 3-zit zetel is echt de max. Zondag verjaardagsfeestje gehad en de RZR heeft met alle kinderen testrit gedaan.
Nog steeds wachten op bumper en alu beschermplaten en dan kan de boel afgewerkt worden. Vrees wel dat het ding banden opeet...
Nog paar uurtjes en dan mag olie er af en kan de ring ook uit de vario gehaald worden zodat we boven de 100 kunnen cruisen.
Geplaatst: di 24 jun, 2008 18:40
door WJB#222
TOM : al nieuws over uw RZR ?
en TOM kennen wij elkaar niet
(bike shop?)
Geplaatst: vr 27 jun, 2008 11:46
door Mika
No Limit, mag ik eigenlijk eens vragen waarom je de RZR verkozen hebt boven bv. een Rhino?
Zo qua eerste opzicht ziet de Polaris er compacter en dus een beetje wendbaarder uit.
Geplaatst: vr 27 jun, 2008 14:56
door No Limit W-tec
Een aangepaste Rhino loopt als het goed gaat 80-85, een aangepaste RZR 100-105. RZR is ook sportiever qua rijstijl dan Rhino en Polaris heeft heel goede garantie van 2 jaar.
Een tweecylinder vind ik ook beter dan de (oude) ééncylinder van Yamaha. Heb destijds twee Grizzly's gehad en mocht je olie bijdoen alsof het bezine was bij wijze van spreken. Ook Rhino 660 had dat probleem, weet niet of dat met 700 raptor en Rhino nu beter is maar blijft +/- zelfde motor dus zal wel ongeveer in zelfde bedje ziek zijn.
Geplaatst: vr 27 jun, 2008 15:07
door Mika
Dat zijn wel meteen 2 goede argumenten ja!
Ik ben vandaag eens in een Rhino gaan zitten & qua comfort & snufjes heeft Yamaha toch goed zijn werk gedaan. Hoe zit dat met de RZR, heeft deze ook in- uitschakelbare 4x4, een kip-bak, bekerhouders en opbergvakjes in de cabine & deuren etc?
De bodemvrijheid zal wel kleiner zijn bij de Polaris denk ik?
We zijn opzoek naar een goede vervanger voor de 2 motoren van m'n vader & broer, zo'n sbs lijkt ons dan ook erg leuk om mee te rijden!
Ben benieuwd naar de eerste filmpjes van je RZR