Pagina 5 van 6

Geplaatst: ma 26 mei, 2008 09:45
door Ruff Ryder
ik heb kw's eronder en blokjes,
als k de vering normaal zet is t te laag, als k m zachter zet kom k op mm's van de grond en als k hem harder zet staat m goed,
heb nu geprobeerd om de blokjes weg te laten en dan zachter te draaien in de hoop dezelfde lengte te verkrijgen maar dan wa zachter dusz maar komt niet helemaal zo laag al k wou dus terug zelfde setup, harde stand en blokjes,
k raad je aan zo ook wa te experimenteren want je koopt snel iets waar je niks aan hebt he,
greetz

Geplaatst: wo 28 mei, 2008 20:40
door Leemanske
Trinity pro intake en K&N filter

Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: wo 28 mei, 2008 20:41
door kane
nice filterke !

Geplaatst: wo 28 mei, 2008 21:30
door airwolf
ja proper filtertje! :knikduim:

Geplaatst: do 26 jun, 2008 14:02
door FlangleR
ik em u derjust zien rijden op de baan van ninove richting brakel zeker

2 700's achter elkaar goed gas aan het geven

twas een sjiek zicht zenne :duimhoog:

Geplaatst: do 26 jun, 2008 14:19
door Leemanske
Dat zal ik wel niet zijn
want ben nog niet buiten geweest met quad...

Dat zijn mijn 2 geburen
enen met de zelfde als de mijne en normaal nen zwarte 660


vandaag weer een nieuwe uitlaat besteld + velocity intake
Een Curtis spark big core

Naar schijnt ook 1 van de betere enkele uitlaat

Dus we gaan alles eens proberen hé

Geplaatst: do 26 jun, 2008 16:50
door FlangleR
ach dermee da ik dacht dat het gij was :)

allee veel succes met de zoektocht naar nen uitlaat :)

Geplaatst: do 26 jun, 2008 22:53
door sprot
Ola terug een andere uitlaat besteld :o

Was toch een knappe deze :wink:

Geplaatst: vr 27 jun, 2008 06:15
door Charger69
Knappe filter ben eens benieuwd naar de nieuwe uitlaat :yummie:

Geplaatst: vr 27 jun, 2008 08:10
door Leemanske
Ja maar ik hou van verandering...

Omdat die Barker zo een pracht uitlaat is
Dacht ik dat hij op 1-2-3 zou verkocht zijn
Maar blijkbaar toch niet zoveel interesse

Geplaatst: vr 27 jun, 2008 16:28
door Dempsey
waarom doe die pracht uitlaat dan weg?
de meesten veranderen van enkele naar dubbele uitlaat.
en van jou is het omgekeerd.
is die dubbele te luid?

Geplaatst: vr 27 jun, 2008 16:51
door the dogg raptor
Dempsey schreef:waarom doe die pracht uitlaat dan weg?
de meesten veranderen van enkele naar dubbele uitlaat.
en van jou is het omgekeerd.
is die dubbele te luid?
lees het te koop topic van leemanske eens daar staat toch alles in wat je moet weten.

Geplaatst: za 28 jun, 2008 07:20
door Leemanske
Ja klopt...

de barker is minder luid dan de FP
En normaal de Curtis spark zal luider zijn dan beide
Omdat alles door 1 pijp moet
Maar de vriendin wil blijven mee rijden
En ik wil dichter tegen de grond...
Dus moet ik een keuze maken hé

Maar qua power komt die nieuwe in de buurt van de Barker
Dus daar ga ik nauwelijks iets op verliezen
Want verschil als de barkers erop staan
Is echt enorm...

Geplaatst: zo 13 jul, 2008 08:10
door the dogg raptor
waneer word de nieuwe update verwacht.

greetz

Geplaatst: zo 13 jul, 2008 16:43
door Leemanske
Na een tijdje heb ik de nieuwe uitlaat ontvangen zie...

Afwerking is ook prachtig
Het enige wat ik nu wel mis
Zijn de hitte schilden
die stonden op de barkers wel genoeg op
Het geluid is qua sound iets scherper en luider dan de barkers
Qua prestaties kan ik het niet echt vergelijken
omdat ik ook mijn tandwiel verhouding heb aangepast vooraan naar 16
Maar ik haal gemakkelijk 130 km/u op een korte afstand
Vroeger reed ik daar een 125 km/u
Dus ik heb gewonnen aan topsnelheid
En de versnellingen zijn veel langer nu
En quad reageert veel minder brut als anders

Ook vooraan nog witte veerhoezen gestoken
Maar aangezien mijn schokdempers zijn ingekort
Passen ze er niet zo goed op...

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Nu is het enkel nog wachten op de verlagingsblokjes voor vooraan + achter