Quadliefhebbers Regio Tienen
Re: Quadliefhebbers Regio Tienen
als ik van jou was zou ik toch zien wat ik doe!
das prive terein !
de flikken patroeileren daar van tijd tot tijd
das prive terein !
de flikken patroeileren daar van tijd tot tijd
ja toch ?
ik heb er nog nooit iemand gezien en ne combi kan er toch niet ver geraken juist zorgen dat ze uw nummerplaat niet kunnen zien en wat kan er gebeuren als ze u daar pakken ?
ik heb er nog nooit iemand gezien en ne combi kan er toch niet ver geraken juist zorgen dat ze uw nummerplaat niet kunnen zien en wat kan er gebeuren als ze u daar pakken ?
airwolf: waar gaat gij dan rijden?
Neerlinter hier
Alleen nog geen quad, volgende week ga ik kijken naar een, maar
die mens is momenteel in Barcelona.
Alleen nog geen quad, volgende week ga ik kijken naar een, maar
die mens is momenteel in Barcelona.
Yamaha Yfz 450
mijn quad is een sm quad ik rij enkel op straat en in menselijke veldwegjes
neerlinter is kort bij mij zijn daar dan zoveel veldwegjes?
als je zoekt vindt je wel veldwegjes genoeg
telkens als ik ga rijen vindt ik er altijd bij
maar ik rij meestal in de walen
telkens als ik ga rijen vindt ik er altijd bij
maar ik rij meestal in de walen
ja ik ben zondag ook inde walen geweest en daar is het wel echt goed en in hoegaarden vindt ik het ook goed om te rijden.
gaat er iemand mee een toertje rijden op zaterdag voormiddag of zondag na de middag? omgeving hoegaarden meldert en die kanten
Normaal rijden we elke zaterdag daar aan die kanten, maar aangezien ik uitzonderlijk zaterdag moet werken zal het niets worden. En zondag communiefeest, niet crosse dit weekend dus
-
- Pro Quadrider
als ik niet ziek was kon ik mee gaan gvd ! , maar mss als ik me zaterdag goed voel dak wel ga rijde
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok geen probleem ik zoek gewoon beetje gezelschap tijdens het rijden want alleen is maar alleen.
Weet er iemand of het veel geregend heeft in hoegaarden en omgeving heb zin om eens door de modder te vliegen ?
-
- Pro Quadrider
ik ben net gaan rijden , ech tveel modder was er ni maar toch wel op sommige plekjeswolf schreef:Weet er iemand of het veel geregend heeft in hoegaarden en omgeving heb zin om eens door de modder te vliegen ?
kan het zijn dat ge gisteren bij mij in de straat geweest bent ? want daar is gisteren ne blauwe wolverine doorgekomen als ik me niet vergis, was ne doodlopende weg ...
banshee power !
ja dat zou kunnen ik ben zaterdag in hoegaarden geweest en zondag ook ik kom daar bijna altijd om te rijden.
als ge wilt kunnen we eens afspreken want ik rij altijd alleen en ik ken de wegjes daar niet zo goed.
En ik denk dat ik een van de enige wolverine rijders ben in deze regio. En ik been een beetje op zoek naar gezelschap want ik heb mijn quad nu 3 weken.
als ge wilt kunnen we eens afspreken want ik rij altijd alleen en ik ken de wegjes daar niet zo goed.
En ik denk dat ik een van de enige wolverine rijders ben in deze regio. En ik been een beetje op zoek naar gezelschap want ik heb mijn quad nu 3 weken.