Hi Allemaal,
Ik ben vrij nieuw op deze forum, maar rijd al een tijdje ook op de Bashan 200CC LC. ( Datum eerste uitgifte: 25-04-2007
![Applaudiseren :applaus:](./images/smilies/icon_applaus.gif)
)
Na deze topic doorgelezen te hebben, ben ik veel wijzer geworden dan 2 jaar terug. ( toen bestond deze forum volgens mij nog niet ). Ik heb in de loop van de tijd ook heel wat onderdelen versleten. k zal effe een korte opsomming doen.
- Rechter voorvelg gebroken ( te hard stoepje gepakt )
- Achterlampje al 10000X doorgebrand
- Ophanging ( in het midden ) waren de bussen doorgebroken ( Heb dit trouwens heel mooi opgelost door een Teflon bus er tussen te zetten, en die lange bout erdoorheen. Op maat gesneden stuk teflon buis ertussen is de ultieme sterkste oplossing.
- 2 Fan's versleten. ( pas na de eerste vervanging kwam ik erachter dat mij stroomverdeler de bron was )
- In verband met het feit dat er standaard een benzinekraan op zit, verzoop hij zichzelf na 10 km rijden ongeveer. ( opgelost met Benzinepomp i.p.v kraan. )
- Spruitstuk gescheurd ( waardoor de de Cabu. valse lucht trok, en dus niet vooruit kwam ) = opgelost met nieuwe spruitstuk.
Kortom, paar puntjes die ook terugkomen in dit forum.
Waarom plaats ik nu pas een post?
- Ik heb nog speling op mn achterrem / klauw bevestiging - Heeft iemand een uitgebreide handleiding om dit op te lossen.
- Weet iemand wat de beste opstelling is m.b.t tandwielen voor en achter. ( ik meende iets van 17 tands o.i.d )
- Heeft iemand nog een leuk adresje voor goedkope velgen + banden
Thnx in Advance