maazzy schreef:hey ik heb wel inresse in je kenteken +papieren heb je die te koop?groeten maas
nee, die is zeker niet te koop.. heb ik dat ergens per ongeluk vermeld?..Groeten!
omdat de naam van het topic: "crossquad" is, zal hij wss denken dat je ermee competitie gaat rijden.
En dan heb je geen papieren nodig voor de blaster aangezien hij enkel word gebruikt op circuit.
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Ik heb het frame zaterdag gebracht naar Giessen in Maastricht! het frame wordt gewoon zwart gecoat..
Ik kan het zaterdag weer gaan halen, dus vanaf dan kan ik weer beginnen aan de opbouw!
Groete
Zaterdag het frame gehaald. Ik moet zeggen, daar heeft Giessen schitterend werk mee verricht. Ik ben zeer tevreden over het resultaat en de service!
Ik heb meteen de achternaven en de remtrommels-voor achter gelaten. Deze worden bordeaux rood(achtig) gecoat. Deze kan ik zaterdag ook weer gaan halen.
Ik wil vanavond beginnen met het in elkaar zetten van de quad. De cilinder wordt deze week nog naar de Motoshop gebracht voor te honen, nieuwe zuigerveren en eventueel een nieuwe zuiger..( voor de zekerheid, hier ga ik geen geld op besparen! )
wanner ik 18 ben dat is over 1.5 jaar en ik heb mijn rijbewijs wil ik ook direct een quad.
ik heb al 2 blasters gehad maar die verkocht ivm geld probleme en heb mezelf dus een laptop moeten aanschaffen.
ik ga nu goed sparen en hoop dat ik rond me 18e ook een super mooie blaster ofzow met kenteken ergens vandaan kan halen. Ik zoek gewoon een vlot en relatief goedkoop quadje die ook zeker betrouwbaar zijn en dat zijn de blasters zekers.
veel succes met je project gaat zeker mooi worden:D
wanner ik 18 ben dat is over 1.5 jaar en ik heb mijn rijbewijs wil ik ook direct een quad.
ik heb al 2 blasters gehad maar die verkocht ivm geld probleme en heb mezelf dus een laptop moeten aanschaffen.
ik ga nu goed sparen en hoop dat ik rond me 18e ook een super mooie blaster ofzow met kenteken ergens vandaan kan halen. Ik zoek gewoon een vlot en relatief goedkoop quadje die ook zeker betrouwbaar zijn en dat zijn de blasters zekers.
veel succes met je project gaat zeker mooi worden:D
greetz
Het heeft helaas niet veel Blasters met kenteken te koop in Nederland. Er stond laatst wel een op marktplaats maar die is ook alweer eraf.
Al met al zijn het heerlijke beginnersquads! Groete
ja dat is ook wel weer zo.
maar een barossa 250cc zo ook volstaan:)
zijn ook leuke upgrades voor te krijgen zoals +2inch A armen voor ng geen 200 euro en een volledige krieger uitlaat voor 170 euro. samen met eenj paar leuke velgjes heb je dan ook voor relatief weinig geld een mooie quad. Want de barossa's zijn al makkelijk te verkrijgen voor 2250 euro..
veel onderdelen van de blaster passen ook op de barossa en andersom:)
Leuk project heb je! Ik zag dat je 't over die Blaster had met kenteken van Marktplaats, Die hebben wij nu! Het was een zwart/rode van 2004 ! Kappen aan de voorzijde waren bewerkt toch?
Grtz. Jordi...
Livin' On The Edge Is A Way Of Life...
Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It! To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC
Leuk project heb je! Ik zag dat je 't over die Blaster had met kenteken van Marktplaats, Die hebben wij nu! Het was een zwart/rode van 2004 ! Kappen aan de voorzijde waren bewerkt toch?
Grtz. Jordi...
Hey merci! nee die bedoelde ik niet, ik bedoelde een blauwe.. maar netjes dat je ook eentje hebt gevonden!!