Ik weet niet wat hier de eissen zijn op het forum. Maar dat is wat ze meestal gebruiken is mij verteld door een vriend, die op het Grafisch Liceum in Rotterdam studeert.
kwaliteit is niet zo belangrijk denk ik mooier is beter natuurlijk. Maar belangrijker is dat dingen mooi in beeld zijn gebracht dus lokatie camerahoek belichting. Afstand tot bewegend object. dat zijn dingen waardoor een film dus leuk word of juist niet ook de beelden afstemmen op de muziek helpt daarbij mee. Dus een goede eindmontage(wat ik dus wil gaan doen samen met mijn broertje die leert daarvoor).
Zoals eerder gezegt er is een verschil tussen in beeld brengen en filmen.
ps ik kan ook dvd's ervan maken uiteindelijk maar dan moeten we wel voor een minimum kwaliteit kiezen. anders is het natuurlijk zonde van de dvd en de moeite van versturen ed
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Als je het op tv wil kijken moet je inderdaad niet van die kleine wazige blok filmpjes hebben. Die Max 3D kerel heeft gezegd dat hij wil helpen met een intro en tussen stukjes maken. We moeten nog een keer overleggen wat we precies willen, dan kan ik met hem er aan gaan werken.
Ik heb een Canon MVX2i digital video camcorder die films opneemt op een Mini DV tape...
Maar ik heb nog altijd geen manier gevonden om dat beeldmateriaal te downloaden op m'n pc, iemand die helpt? (of heb ik hier echt zo'n pinnacle programma voor nodig)