LeOke's Blaster (verkocht :()
Re: LeOke's Blaster (nieuwe updates!)
jaja, ben mss niet 100% op de hoogte maar heb de hub inderdaad geplaatst... Het kwam erop neer dat ik mijn achteras niet meer kon aanspannen en dat het vuil zo naar mijn rollementen kon...
ben dus gisteren geweest en hij heeft gezegd dat hij waarschijnelijk gemist is omdat vanaf het bouwjaar **** de blasters verandert zijn van achteras en alles die daarbij hoort. En dat dat tandwiel WEL past op het oudere type. Dus Tiesko, normaal kan jij dat doen, maar ik dus nie
nu ga ik direct beginnen aan men voorste tandwiel te veranderen en zien wat dat geeft eh...
ben dus gisteren geweest en hij heeft gezegd dat hij waarschijnelijk gemist is omdat vanaf het bouwjaar **** de blasters verandert zijn van achteras en alles die daarbij hoort. En dat dat tandwiel WEL past op het oudere type. Dus Tiesko, normaal kan jij dat doen, maar ik dus nie
nu ga ik direct beginnen aan men voorste tandwiel te veranderen en zien wat dat geeft eh...
Ik moet eens kijken welke tandwielverhouding ik het liefste wil, maar anders koop ik hem misschien wel van je over..?
2takt
heb men geld terug gehad en een 14tands erop gestoken, denk van deze middag es een toer te doen maar ben het absoluut nog niet zeker want het is IJSkoud Heb er al kleine rit opzitten en het is wa verbeterd!
ben content vind dat em super rijdt! Loopt niet zo snel zoals met die grote banden maar em trekt wa beter en ben tevreden ermee!!!
alé zoveel te beter dan!
geniet maar van je beestje!
geniet maar van je beestje!
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Re: LeOke's Blaster
LeOke schreef:en nu de vraag van 1 miljoen se
wat is de beste uitlaat die ik kan kopen voor men blaster? Ik heb beslist van eerst de uitlaat te kopen...
keuzes waar ik al naartoe zitten kijken/luisteren heb:
-Toomey B1 (volgens mij de beste en mooiste(je krijgt er ook een luchtfilter en jetkit bij+instructies)) 520€
-Factory seven (volgens veel forum's DE beste) 329 dollar zonder verzending enzo
-LRD RFX (ook 1 van de betere) 385 dollar zonder verzending enzo
-DMC Alien 299 dollar zonder verzending enzo
FMF series enzo breken ze overal af, de bovenstaande uitlaten zijn stukken beter dan de DG en FMF en dergelijke...mijn voorkeur gaat naar de Toomey B1 maar heb jullie mening nog niet gehoord hé. Misschien hebben jullie nog een ander soort uitlaat in gedachten ofzo?
bedankt op voorhand
dat is omdat hun gabber niet lang genoeg is dan en ze maken een wheely.
de mijne FMF doet het mooi en een mooi geluidje
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
vandaag andere A-armen besteld voor men blaster + andere handvatten
De A-armen zijn 2" breder en de reden waarom ik ze koop is omdat er lichtjes speling zit op 1 van men chappen en dat ik het toch gevaarlijk vind, moest er zo'n dingske los komen terwijl ik ergens aan een stuk of 70 aan het rijden ben...
en die handvatten heb ik besteld omdat de mijne ook lichjes beschadigd zijn... ('t zijn blauwe)
foto's:
De A-armen zijn 2" breder en de reden waarom ik ze koop is omdat er lichtjes speling zit op 1 van men chappen en dat ik het toch gevaarlijk vind, moest er zo'n dingske los komen terwijl ik ergens aan een stuk of 70 aan het rijden ben...
en die handvatten heb ik besteld omdat de mijne ook lichjes beschadigd zijn... ('t zijn blauwe)
foto's:
schoon materiaal!
dat zal hem plezier doen dat hij nieuwe spullekes krijgt
dat zal hem plezier doen dat hij nieuwe spullekes krijgt
- killroy1488
- Quadrider
kvind fmf toch wel goede uitlaatjes hoor (persoonlijk)
-
- Quad Expert
- Contacteer:
100% mee eenskillroy1488 schreef:kvind fmf toch wel goede uitlaatjes hoor (persoonlijk)
maar, da is bij elke uitlaat je moet er voor zorgen dat de uilaat niet verder als de gabber uitsteekt
houdoe!
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
-
- Pro Quadrider
ben benieuwd hoe hij gaat staan bij de armen
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
- killroy1488
- Quadrider
mooie chrome
hmja, moest wel hé, met die speling... Ben hier bij men "motoboer" gaan vragen hoeveel 1 armpje kost en het was 370€, dus beslissing was SNEL gemaaktTiesko schreef:Zo Leoke, toch voor dezelfde A armen gegaan?..
even breed of achteraan origineel heb ik zo gemeten...zilladude schreef:ben benieuwd hoe hij gaat staan bij de armen
da zijn zeker goei uitlaten, maar die amerikanen zeggen da het niet de beste uitlaat is voor een blaster...killroy1488 schreef:kvind fmf toch wel goede uitlaatjes hoor (persoonlijk)
- killroy1488
- Quadrider
wat is de beste uitlaat , vindt dat dat scheelt per persoon zelf:p
Ik heb een doma zitten en ben er ook zeer tevreden van ,
En men broer dubbelle fmf en ook zeer tevreden van:p meer tevreden zelf dan zijn toomy geweesd
Ik heb een doma zitten en ben er ook zeer tevreden van ,
En men broer dubbelle fmf en ook zeer tevreden van:p meer tevreden zelf dan zijn toomy geweesd